ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

چاره‌ای جز برد پرسپولیس نداریم/نماینده ایران با تساوی مقابل الهلال قدرتش را نشان داد

مدیر باشگاه الوحده امارات پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: در بازی سه شنبه مقابل پرسپولیس چاره‌ای جز برد نداریم تا در مسیر درستی قرار بگیریم.

باز خبر/به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه(۱۰ اسفند) میهمان الوحده امارات است.

در این راستا فهد مسعود، مدیر باشگاه الوحده پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: در بازی سه شنبه مقابل پرسپولیس چاره‌ای جز برد نداریم تا در مسیر درستی قرار بگیریم و بتوانیم برای صعود به مرحله بعد شانسی برای صعود داشته باشیم.

وی افزود: الوحده در بازی مقابل الریان بازی خوبی را به نمایش گذاشت و شکست ما مقابل الریان عادلانه نبود مخصوصا اینکه ما فرصت‌های زیادی در این بازی برای گلزنی داشتیم. در بازی مقابل الریان حداقل این بود که یک امتیاز را بگیریم ولی نشد.

مدیر باشگاه الوحده درباره بازی با پرسپولیس گفت: برای بازی پیش رو آمادگی کاملی داریم  و همه از لحاظ فنی و بدنی آماده هستند. دیگر تمام کار به دوش کادرفنی تیم است که بهترین بازیکنان را برای دیدار مقابل تیم ایرانی انتخاب کند زیرا پرسپولیس با تساوی مقابل الهلال نشان داد که تیم قدرتمندی است.

دیدار پرسپولیس با الوحده سه‌شنبه(۱۰ اسفند) ساعت ۱۸:۴۰ ورزشگاه آل نهیان ابوظبی برگزار می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *