آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

حضور فعال سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس در نمایشگاه بین المللی محیط زیست

سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست حضور فعال دارد.

باز خبر/ سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست حضور فعال دارد.
پطرس ترابی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند  با اعلام این خبر ضمن دعوت از کلیه مدیران و دوستداران حوزه محیط زیست از غرفه این سازمان اذعان داشت : شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با شعار (اقتصاد سبز اقتصاد مقاومتی) در محل نمایشگاه بین المللی تهران از ششم تا نهم اسفند ماه با حضور شرکت های خارجی از کشورهای آلمان ، کره جنوبی، انگلستان ، هلند و … برگزار میشود.
ترابی حضور این سازمان در این نمایشگاه و همکاری با سازمان محیط زیست هرمزگان را با هدف لزوم تعامل هرچه بیشتر محیط زیست با موضوع تفکیک پسماندها ودر نهایت بازیافت عنوان کرد.
ترابی افزود: نمایشگاه محیط زیست که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران  این حوزه و مخاطبان آنها برگزار میگردد ، آخرین دستاوردهای این صنعت به علاقه مندان عرضه میگردد و فرصتی مغتنم برای سایر حوزه های مرتبط از جمله مدیریت پسماند که یکی از موضوعات اصلی و دغدغه های مهم در زمینه محیط زیست است ایجاد میکند .
ترابی ضمنا تاکید کرد: امیدواریم با تعاملات بیشتر و همکاری هر دو دستگاه شاهد همکاری هرچه بیشتر در زمینه بازیافت و تفکیک از مبدا در سطح شهر باشیم .
پسندیدم(6)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *