اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مسؤول اطلاع‌رسانی نمایشنامه فصل شیدایی در هرمزگان تأکید کرد

لزوم حمایت اعضای شورای فرهنگ عمومی از نمایشنامه فصل شیدایی/ هیچ‌گونه حمایت مالی از سوی مسؤولان هرمزگان صورت نگرفته است

مسؤول اطلاع‌رسانی نمایشنامه فصل شیدایی در هرمزگان گفت: از اعضای شورای فرهنگ عمومی برای تماشا و حمایت از نمایشنامه فصل شیدایی در محل اجرای این نمایشنامه دعوت می‌شود.

 باز خبر/حبیب بهادری  پس از پایان چهارمین شب از برگزاری نمایشنامه فصل شیدایی در بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: نیاز است که اعضای محترم شورای فرهنگ عمومی برای تماشای نمایشنامه فصل شیدایی در محل اجرای این نمایشنامه حضور یابند تا از نزدیک در جریان مرغوبیت این برنامه در بعد فرهنگی و مذهبی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مردم یک ساعت قبل از شرع کار در محل اجرای نمایشنامه حاضر می‌شوند، افزود: چهار شب از اجرای این نمایشنامه گذشته است که به لطف خدا و حضرت زهرا(س) بیش از ۱۵ هزار نفر از شهروندان عزیز هرمزگانی برای تماشای نمایشنامه فصل شیدایی حضور داشته‌اند و با شور و ذوق خاصی به مدت ۴ ساعت این برنامه فرهنگی، هنری را دنبال می‌کردند.

مسؤول اطلاع‌رسانی نمایشنامه فصل شیدایی در هرمزگان در همین رابطه بیان کرد: نمایشی که برای دومین سال پیاپی در بندرعباس در حال برگزاری است با یک سری تغییرات اساسی همراه است و از مردم دعوت می‎شود که از این نمایش فاخر دیدن کنند و در واقع آنچه که نادیدنی است را مردم می‌توانند در صحنه مشاهده نمایند.

بهادری با اشاره به عظمت این کار فاخر و ماندگار عنوان داشت: این کار به نوعی بزرگترین کار میدانی در خاورمیانه محسوب می‌شود و هر شب پذیرای بیش از ۶ هزار تماشاچی به‌صورت زنده است و حدود ۲۵۰ نفر هنرور، بازیگر و دست‌اندرکار این پروژه عظیم را رهبری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هیچ حمایت مالی از سوی مسؤولان در استان صورت نگرفته است، تصریح کرد: ساحت و اجرای این نمایشنامه با حمایت مردم و برخی نهادهای انقلابی در مرکز در حال اجراست که اگر حمایت اعضای محترم شورای فرهنگ عمومی را به دنبال داشته باشد شاهد پیشرفت در اجرای چنین برنامه‌هایی در سطح استان خواهیم بود.

بهادری از مسؤولان، نخبگان و خواص جامعه درخواست کرد که از این کار فاخر و بزرگ دیدن نمایند و از نزدیک شاهد علاقمندی مردم هرمزگان به کارهای مذهبی و تاریخی باشند.

مسؤول اطلاع‌رسانی نمایشنامه فصل شیدایی در هرمزگان در پایان با درخواست از شهروندان هرمزگانی هنگام تماشای نمایشنامه فصل شیدایی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود شهروندان عزیز هنگام حضور برای تماشای این نمایشنامه با توجه به برگزاری در فضای باز از لباس گرم استفاده کنند و از همراه آوردن کودکان خردسال در محل برگزاری خودداری نمایند.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *