آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اخلاقی:توسعه ناوگان تاکسیرانی کشور با خودروهای آریو در دستور کار قرار گرفت

عضو هیأت مدیره اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور گفت: توسعه ناوگان تاکسیرانی سراسر کشور و نوسازی آن با خودروهای آریو در دستور کار قرار گرفته است.

 باز خبر/حسین اخلاقی  در نشست اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور اظهار کرد: توسعه ناوگان تاکسیرانی سراسر کشور و نوسازی آن با خودروهای آریو در دستور کار قرار گرفته است تا به تدریج وضعیت سیستم حمل و نقل بهبود یابد.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی کشور توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است و با توجه به افزایش جمعیت و نیاز مردم به ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی باید این مهم، توسعه یافته تا شهروندان بتوانند از این خدمات بهتر و بیشتر استفاده کنند.

عضو هیأت مدیره اتحادیه تاکسیرانی کشور عنوان کرد:  ترویج فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی  در گرو  ایجاد زیرساخت‌های مناسب است و وجود  تاکسی‌های مناسب و کافی می‌تواند مشوق شهروندان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باشد و علاوه بر آن در کاهش آلودگی و ترافیک نیز کمک کند

اخلاقی با بیان اینکه توسعه ناوگان تاکسیرانی در شهر بندرعباس مورد توجه جدی است، ادامه داد: در راستای خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان، افزایش سرعت حمل و نقل و ارتقای کیفیت آن و همین‌طور موقعیت شهر بندرعباس و نیاز مردم، توسعه شبکه حمل و نقل تاکسیرانی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل تاکسیرانی بندرعباس در پایان با اشاره به حضور گردشگران در ایام نوروز، از تقویت خطوط خصوصاً مسیرهای ویژه با تزریق تاکسی ون و کشیک کارکنان سازمان  خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جدید با آغاز فاز دوم نوسازی و همچنین توسعه ناوگان، خدمات‌رسانی بهتری در جهت رفاه حال شهروندان خواهیم داشت.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *