اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

هولناک ترین شایعه درباره بازیکنان پرسپولیس

کمتر از یک ماه مانده به بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، سرمربی پرتغالی تیم ملی در یک تصمیم تاریخی قصد ندارد بازیکنان پرسپولیس را به تیم ملی دعوت کند.

 باز خبر/از روزی که کارلوس کی روش وارد فوتبال ایران شده، همیشه یک هدف را برای حملات حاشیه ای خود انتخاب کرده است. از علی کفاشیان و امیر قلعه نویی گرفته تا سید مهدی رحمتی و علی کریمی.

حالا اما نوبت برانکو ایوانکوویچ است که جدال کی روش با او فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده و واکنش‌های مختلفی هم در پی داشته است.

در این مورد اخیر انتظار می‌رفت که مهدی تاج و فدراسیون فوتبال که دائما در حال تایید برنامه‌های سرمربی تیم‌ملی هستند، خیلی زود این اختلاف نظر را برطرف کنند تا دودش بیش از این به چشم فوتبال ایران نرود.

برانکو هم قبل از سفر پرسپولیس به عمان برای دیدارهای مهم آسیایی، بار دیگر حمایت خود را از تیم‌ملی اعلام کرد و به قول برخی‌ها، چراغ سبزی نشان داد تا مرد پرتغالی هم به این دعوا خاتمه دهد.

بعد از گذشت چند روز از پیام برانکو و آرزوی موفقیت او برای تیم‌ملی در راه جام‌جهانی، حالا برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که کی روش ۸ بازیکن پرسپولیس را دعوت نخواهد کرد تا فوتبال ایران بار دیگر با این شایعات وارد تنش و حاشیه شود.

گفتنی است در حالی که فدراسیون پاسپورت های بازیکنان را برای ویزای قطر جمع کرده، هیچ اقدامی برای تحویل گرفتن پاسپورت ملی پوشان پرسپولیس در جهت صدور روادید قطر انجام نداده است تا این موضوع نشان دهد کی روش تصمیم خود را گرفته است و قصدی برای دعوت بازیکنان پرسپولیس برای بازی با قطر و چین را ندارد.

گفته می شود او از حالا گزینه هایی برای جایگزین کردن بازیکنان پرسپولیس مدنظر خود قرار داده و حتی برای انتخاب کاپیتان تیم‌ملی نیز چند گزینه را هم اعلام کرده است!

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

1 نظر برای “هولناک ترین شایعه درباره بازیکنان پرسپولیس”

  1. حمید گفت:

    دوست عزیز اگر پاسپورت بازیکنان دست فدراسیون باشد بازیکنان پرسپولیس چجوری برای بازی های آسیایی روادید بگیرند

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *