اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

رفیعی بندری : کاش از ابتدای فصل در کنار آذرخش بودم/ ورزش هرمزگان به حمایت‌های جدی‌تری نیاز دارد

مدیرعامل باشگاه آذرخش با اشاره به برد اخیر این تیم و تأثیر رفع مشکلات در کسب نتایج تیم در چند هفته اخیر، گفت: کاش از ابتدای فصل در کنار آذرخش بودم.

بازخبر / هومن رفیعی بندری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: در هفته‌های اخیر با رفع برخی مشکلات تیم آذرخش توانسته‌ایم با همکاری کادر فنی و بازیکنان تیم، شرایط بهتری را ایجاد کنیم و کسب نتایج اخیر نیز گواهی بر همین موضوع است.

وی با بیان اینکه بازیکنان اکنون با شرایط بهتر و شرایط روحی و روانی مناسب‌تری وارد زمین بازی می‌شوند، افزود: آرامش روانی به تیم بازگشته است و کسب نتایج بهتر در هفته‌های آینده نیز دور از ذهن نیست.

مدیرعامل باشگاه آذرخش عنوان کرد: کاش از ابتدای فصل در کنار این تیم بودم تا شرایط ایده‌آل کنونی از ابتدای فصل برای بازیکنان و کادرفنی وجود داشت و اکنون آذرخش در شرایط بهتری در لیگ بسر می‌برد و نگران نتایج آینده نبودیم.

رفیعی بندری گفت: ورزش استان هرمزگان به حمایت نیاز دارد و از دست دادن فرصت‌ها در این عرصه به سهولت قابل جبران نیست.

وی از مسؤولان استان و نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خواست تا حمایت بیشتری از توسعه ورزش حرفه‌ای در استان داشته باشند و صنایع استان را به حمایت از ورزش استان تشویق کنند تا بتوانیم در آینده برنامه‌های ورزشی منسجم‌تری را در هرمزگان شاهد باشیم.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *