اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
پایگاه آمریکایی مدعی شد؛

آغاز حمله مخرب ایران به عربستان سعودی!

«مقامات آمریکا می گویند این حملات بخشی از استراتژی بلند مدت ایران برای اعمال کنترل بر کشور نفت خیز عربستان سعودی و متحد منطقه ای آمریکا است[!]»

بازخبر / پایگاه آمریکایی “واشنگتن فری بیکن” (Washington Free Beacon) با انتشار گزارشی مدعی شده است که ایران حملات سایبری مخربی را به عربستان سعودی آغاز کرده است!

این گزارش تحت عنوان “ایران حملات سایبری مخرب خود به عربستان سعودی را از سر گرفته است” منتشر شده است.

این پایگاه آمریکایی مدعی شده است: «ایران پس از چهار سال وقفه، اخیرا حملات سایبری مخرب خود به عربستان سعودی را آغاز کرده است. مقامات آمریکا می گویند این حملات بخشی از استراتژی بلند مدت ایران برای اعمال کنترل بر کشور نفت خیز عربستان سعودی و متحد منطقه ای آمریکا است.

اواخر ماه گذشته دولت عربستان به شرکت های مخابراتی هشدار داد که یک بدافزار ایرانی به نام شمعون برای حمله به ۱۵ سازمان سعودی از جمله شبکه های دولتی این کشور مورد استفاده قرار گرفته است.»

“واشنگتن فری بیکن” در ادامه به نقل از برخی متخصصان امنیت سایبری که به ادعای این پایگاه آمریکایی در جریان جزئیات حمله سایبری ایران به عربستان هستند و نخواسته اند نامشان فاش شود، نوشت: «حملات ماه نوامبر توسط ایرانیان مدیریت شده و به دو گروه هکر در ایران مرتبط بوده است.»

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *