آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

بی بی سی بررسی کرد؛ دلیل دشمنی اسرائیل با جمهوری اسلامی

«دلیل اصلی تندروی مقامات اسرائیل علیه ایران این است که اکنون این کشور به عنوان قدرتمندترین کشور منطقه، در این سال ها از درگیری های داخلی به دور بوده و سیستم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با ثباتی دارد.»

شبکه بی بی سی فارسی وابسته به دولت انگلیس در گفتگو با علی حاجی قاسمی، استاد علوم سیاسی دانشگاه استکهلم نظر او را درباره برگزاری کنفرانس “حمایت از انتفاضه فلسطین” در ایران و همچنین دشمنی روز افزون رژیم صهیونیستی علیه ایران را جویا شد.

استاد علوم سیاسی دانشگاه استکهلم در این باره به بی بی سی گفت: «دلیل اصلی تندروی مقامات اسرائیل علیه ایران این است که اکنون این کشور به عنوان قدرتمندترین کشور منطقه، در این سال ها از درگیری های داخلی به دور بوده و سیستم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با ثباتی دارد تا جایی که حتی اپوزوسیون درون حکومتی ایران با اصولگرایان در سیاست خارجی هم نظر هستند.»

وی تاکید کرد: « ایران تنها کشوری است که در مقابل اسرائیل ایستاده و آنها نیز این مسئله را برنمی تابند.»

علی حاجی قاسمی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم گشایش کنفرانس “حمایت از انتفاضه فلسطین” گفت: «مواضع رهبر جمهوری اسلامی در اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین، ناشی از تلاش های اسرائیل در تقویت سیاست های ضد ایرانی دولت ترامپ و سازماندهی صف مخالفین ایران در نشست امنیتی مونیخ  است.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *