اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

واکنش کی روش به تصمیم عجیب afc و کنایه به علی کفاشیان

کی روش می گوید کفاشیان با حمایت آنها نایب رئیس afc شده است.

 باز خبر,انتخاب بنجامین ویلیامز داور استرالیایی برای قضاوت بازی ایران و ازبکستان کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی را بهت زده کرده است. او در این باره می گوید: «او داور بازی ایران و عراق بود و آن اتفاق ها رخ داد. حالا او داور بازی ایران و ازبکستان شده است. داوری که نپذیرفته بود برای لیگ قهرمانان به ایران بیاید و این قضاوت را رد کرده بود الان برای قضاوت بازی ما در ازبکستان کاملا پذیرفته که به آنجا بیاید. از نظر من اگر این داور با شهامت، باشخصیت و با کراکتر بالا است باید در تمام دنیا حتی کره ماه هم بتواند قضاوت کند. کنفدراسیون باید در این مزنیه پاسخگو باشد.»

کی روش با کنایه به کفاشیان که نایب رئیس afc است می گوید: «واقعا نمی دانم او در کنفدراسیون چکار می کند. کفاشیان قطعا جواب هایی برای ما دارد. واقعا جای سوال دارد؛ می خواهند لبنان را میزبان بازی ایران کنند. یادم هست شب بازی در سفارتخانه ضیافت داشتیم و نزدیک آنجا بمب گذاری کردند. واقعا جای سوال دارد که کفاشیان برای ایران چه کار انجام می دهد؟»

سرمربی تیم ملی با انتقاد از رئیس سابق فدراسیون فوتبال ادامه می دهد: «اگر او رای آورد به خاطر زحمتی بود که از طرف بازیکنان، مربیان تیم ملی، فوتسال، فوتبال ساحلی و… کشیده شد. همه ما کمک کردیم او پست بگیرد ولی الان دارد چه کار می کند؟!»

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
ارسال شده توسط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *