آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

پیروزی برابر دانشگاه آزاد برگ برنده مان تا پایان فصل است/نمی دانم به حال این ورزش باید خندید یا گریه کرد

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: پیروزی برابر تیم دانشگاه آزاد را بسیار مهم و ارزشمند و پیروزی در این دیدار را برگ برنده ای در ادامه فصل مسابقات لیگ برتر دانست.

باز خبر/به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس،  عباس روز پیکر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار حساسی بود و همین موضوع موجب شد هر دو تیم محتاط باشند.

وی با بیان اینکه در نیمه اول خیلی خوب نبودیم و اگر خوب ظاهر می شدیم با اختلاف می‌بردیم، تصریح کرد: با وجود شرایط بدی که داشتیم که به پیروزی رسیدیم اما باید اعتراف کنم این دومین بازی مان در نیم فصل دوم است که خیلی بد ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، چراکه تا اینجای کار هم همت کردند. چند نفر از آنها مصدوم هستند اما با این وجود بازی می‌کنند. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده هم شرایط خوبی داشته باشیم و به پیروزی برسیم.

روز پیکر در مورد عملکرد داور خاطرنشان کرد: داور یک بار کارت تمارض داد و به نظرم می‌توانست ۳ بار دیگر هم این کار را بکند، چون بازیکنان حریف دنبال گرفتن ضربه ایستگاهی بودند. باحمایت هواداران با یک بازی خوب به پیروزی رسیدیم، هرچند معتقدم اگر بهتر بازی می‌کردیم راحت‌تر به پیروزی می‌رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان اینکه این بازی ۶ امتیازی بود، عنوان کرد: حکم کمیته انضباطی باید برگردد وگرنه نمی‌دانم به حال این ورزش باید خندید یا گریه کرد! چون خیلی مشخص است. اگر بازیکنی مشکل دارد چرا هنوز بازی می‌کند؟ این یک فاجعه است و اگر اینگونه است باید بازی آنها با قزوین را هم به سود قزوین اعلام کنند. کمیته انضباطی اول از همه باید بازیکن را محروم کند؛ چگونه می‌شود که بازیکن محروم نشود، اما نتیجه بازی تغییر کند؟

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *