ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
عبدی؛

دست برانکو برای اجرای نقشه های مختلف خالی بود / فقدان عالیشاه محسوس بود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس نیمکت قوی‌تری داشت، برانکو قطعاً می‌توانست کارهای بهتری در زمین بازی انجام دهد.

بازخبر /  حسین عبدی درباره تساوی تیم‌های پرسپولیس و الهلال عربستان اظهار داشت: «به نظر من حساسیت بازی فوق‌العاده بالا بود. از طرفی سعودی‌ها شیطنت‌هایی کرده بودند و بازی در کشور ثالث انجام می‌شد. هر دو تیم به دنبال برد بودند و از طرفی نمی‌خواستند بازنده هم باشند. به همین دلیل احتیاط در دستور کار هر دو تیم قرار داشت. می‌دیدیم که درگیری‌ها در وسط زمین زیاد بود و موقعیت‌های کمی به جز ضربات ایستگاهی در ۱۸ قدم‌ها شکل گرفت.»

 وی ادامه داد: «به‌شخصه انتظار بازی باکیفیت‌تری از هر دو تیم را داشتم، اما همان‌طور که گفتم شاید به دلیل حساسیت بالای بازی، کیفیت کار پایین آمده بود. ما گل زدیم اما متأسفانه گل خوردیم آن‌هم در حالی که می‌توانستیم همین نتیجه یک بر صفر را اداره کنیم و با ۳ امتیاز از زمین بیرون بیاییم. این فرصت وجود داشت تا در کشور ثالث ۳ امتیاز خوب اندوخته کنیم و پاسخ همه شیطنت‌های عربستانی‌ها را بدهیم، اما هنوز هیچ چیز تمام نشده و ۵ بازی دیگر باقی مانده است.»

 مربی اسبق پرسپولیس درباره شرایط این تیم و تفاوت آن با لیگ برتر افزود: «پرسپولیس با تیمی که در لیگ بازی می‌کرد، فاصله داشت، البته الهلال هم متفاوت بازی می‌کرد. هر دو تیم یک فلسفه خاص را دنبال می‌کردند و به دنبال پاس‌های کوتاه و پرس بازیکن صاحب توپ بودند. به همین دلیل دیدیم که توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشتند. به نظر من کل هیجان بازی در گل‌هایی بود که رد و بدل شد.»

 عبدی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد نیمکت پرسپولیس خالی از بازیکنان تأثیرگذار است واین موضوع در آسیا خودش را بیشتر نشان داده، گفت: «این حرف‌ها برای الان نیست، وقتی مسئولان باشگاه در ابتدای فصل تیم را می‌بستند باید می‌دانستند بازی‌های آسیایی در پیش است و تیم را بین المللی‌تر بست. باید بازیکنان آلترناتیوهایی داشته باشند. به طور مثال اگر امروز امید عالیشاه بازی می‌کرد خیلی می‌توانست به پرسپولیس کمک کند، اما جای او خالی بود. پرسپولیس ۱۱ بازیکن دارد و علی علیپور که تعویض ثابت است، اما در این شرایط مربی اگر بخواهد پلن‌های مختلفی را در زمین اجرا کند، باید بازیکن داشته باشد و با دست خالی نمی‌شود این کار را کرد. دیدیم که در برخی از صحنه‌ها بازیکنان بلاتکلیف بودند و جای خالی برخی بازیکنان مشهود بود.»

 عضو سابق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: «ما از تلویزیون بازی را می‌دیدیم و باید نظر مربیان را که کنار تیم هستند بدانیم، اما اگر با دو هافبک دفاعی بازی می‌کردیم، تفکر بهتری بود. البته باید بدانیم که اگر نیمکت‌ پرسپولیس قوی‌تر بود مربی می‌توانستند کارهای بهتری انجام دهد، اما زمانی که تیم را می‌بستند باید فکر مصدومیت‌ها یا محرومیت‌ها را می‌کردند. الان برای رسیدگی به اینها دیر است و باید با همین اندوخته فعلی کار را انجام داد.»

 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این تیم چقدر شانس صعود به مرحله بعد را دارد، گفت: «همه تیم‌ها هنوز شانس صعود دارند. من تجربیات زیادی در این مسابقات دارم، مهم نیست که چه تیمی بازی اول را می‌برد، بلکه مهم این است که چه تیمی صعود می‌کند. بازی‌ها تازه آغاز شده، اما باید قبول کرد اولین برد در اولین بازی بسیار مهم است. از طرف دیگر تیم‌ها در دور برگشت با شناخت بیشتری با هم بازی می‌کنند.»

 عبدی درباره الهلال عربستان و اینکه این تیم را چطور دید، تصریح کرد: «الهلال به نظرم تیم خوبی است، اما من شخصاً انتظار بیشتری از آنها داشتم. باید قبول کرد که مسائل سیاسی و حاشیه‌های گوناگون روی این بازی تأثیرگذار بود. از طرفی در لیگ برتر کمتر تیمی توانسته بود اینطور به پرسپولیس فشار وارد کند، اما دیروز دیدیم که الهلال حاکم بیشتری نسبت به پرسپولیس در زمین بازی بود. به نظرم پرسپولیس و الهلال هر دو از تیم‌های خوب آسیا هستند و باید منتظر باشیم و ببینیم که در بازی‌های آتی چه اتفاقاتی می‌افتد.»

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *