آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
المانیتور گزارش داد؛

ژنرال ترکیه‌ای رقیب اصلی سلیمانی/ مواجهه دو ژنرال در نزدیکی الرقه

«سلیمانی که فرماندهی نیروهای ویژه ایران را در سوریه بر عهده دارد، از نزدیک تحولات شهر الباب را زیر نظر دارد که بزودی با رقیب اصلی خود یعنی ژنرال زکای اکسکالی مواجه خواهد شد.»

بازخبر / وبسایت خبری بوابه القاهره گزارش دا: «”متین گورجان” تحلیلگر ترکیه ای طی مقاله ای در وبسایت آمریکایی المانیتور نوشت: «”زکای اکسکالی” و “قاسم سلیمانی” دو ژنرالی هستند که محبوبیت بی نظیری میان مردم ترکیه و ایران دارند. انتظار می رود که این دو ژنرال -که هر کدام فرماندهی نیروهای ترکیه و ایران در سوریه و عراق را بر عهده دارند- در سوریه با یکدیگر مواجه شوند.»

منبع مذکور در ادامه افزود: «نیروهای ترکیه بزودی برای آزادسازی الرقه از دست داعش وارد عمل خواهند شد. سلیمانی که فرماندهی نیروهای ویژه ایران را در سوریه بر عهده دارد، از نزدیک تحولات شهر الباب را زیر نظر دارد که بزودی با رقیب اصلی خود یعنی ژنرال زکای اکسکالی مواجه خواهد شد.»

این تحلیلگر ترکیه ای در ادامه نوشت: «برخی سردار سلیمانی را “فاتح حلب” عنوان می کنند، همانطور که او را خالق پیروزی ها در موصل توصیف کرده اند. در این میان هم زکای اکسکالی ۱۵ مرکز ارتباط نظامی در مناطق شمال عراق در اختیار دارد. محل مواجهه این دو ژنرال، به احتمال قوی در شمال سوریه در مرحله آزادسازی الرقه اتفاق خواهد افتاد.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

1 نظر برای “ژنرال ترکیه‌ای رقیب اصلی سلیمانی/ مواجهه دو ژنرال در نزدیکی الرقه”

  1. KURd گفت:

    برو حاج قاسم ببینم چیکارش میکنی . ترکیه محکوم هستش به نابودی

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *