ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
الوطن بحرین بررسی کرد؛

ناامیدی دولت تدبیر و امید/ اقدام روحانی برای «نجات»

«اقتصاد ایران اینک با تنگناهایی مواجه شده است و اگر ترامپ، اتحادیه اروپا را برای فشار بر ایران متقاعد کند، صادرات نفتی ایران با کاهش یک میلیونی بشکه نفت مواجه خواهد شد.»

بازخبر / روزنامه الوطن بحرین مدعی شد: «اقتصاد ایران اینک با تنگناهایی مواجه شده است و اگر ترامپ، اتحادیه اروپا را برای فشار بر ایران متقاعد کند، صادرات نفتی ایران با کاهش یک میلیونی بشکه نفت مواجه خواهد شد.»

الوطن در ادامه ادعا کرد: «در حال حاضر هیچ امیدی برای بهبودی اقتصاد ایران در دولت روحانی نیست و تحریم های غیرهسته ای جدید به وضعیت نامطلوب اقتصادی ایران دامن خواهد زد. از همین جاست که روحانی برای نجات خود به کشورهای شورای همکاری روی آورد تا بلکه بتواند چاره ای برای پیروزی در انتخابات پیش رو بیاندیشد.»

این روزنامه افزود: «بازگشت مواجهه آمریکا با ایران در دوره ترامپ باعث خواهد شد تا رأی آوردن روحانی در انتخابات پیش رو با سختی های بسیاری مواجه شود. به همین خاطر هم روحانی در تلاش برای جبران مواجهه ترامپ با ایران برآمد و به کویت و عمان سفر کرد.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *