اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مذاکرات شروع شد؛

قلعه نویی در تیررس دو تیم متمول لیگ برتری

سرمربی تراکتورسازی تبریز همچون تمام فصول گذشته لیگ برتر پیشنهادات زیادی از تیم های لیگ برتر دارد.

بازخبر / امیر قلعه نویی موفق ترین مربی تاریخ لیگ برتر محسوب می شود. او برای خودش برندی است و حضورش در هر تیمی نشان می دهد که آن تیم رویای بزرگ شدن را در سر می پروراند. تیم هایی که قلعه نویی انتخاب می کند همیشه یک پای قهرمانی بوده اند.

 حضور قلعه نویی در تراکتورسازی تبریز نیز سبب شده تا این تیم یکی از مدعیان جدی قهرمانی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر باشد. تیمی که فعلا در رده دوم جدول است و به فینال رقابت های جام حذفی هم راه پیدا کرده است.

 با این حال باخبر شدیم دو تیم صنعتی و متمول فوتبال ایران قصد دارند باب مذاکره با قلعه نویی را باز کنند. تیمی که مدت هاست قهرمان نشده و می خواهد با قلعه نویی به آن برسد.

 البته این پیشنهاد هنوز رسمی نشده است و اعضای هیئت مدیره آن باشگاه ها قصد دارند مذاکره با قلعه نویی را به بعد از بازی فینال جام حذفی موکول کنند.

 آنها به خوبی می دانند قلعه نویی می خواهد تمام تلاش خود را کند تا جام حذفی را بگیرند و در لیگ برتر از سایر مدعیان عقب نیفتد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *