اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
فرماندار بندرعباس خبرداد:

نجات ۵۰ شهروند گرفتار در سیلاب/پیش بینی طرح اسکان موقت در مواقع اضطراری

فرماندار بندرعباس با اشاره به نجات ۵۰ شهروند گرفتار در سیلاب، از پیش بینی طرح اسکان موقت در مواقع اضطراری خبرداد.

بازخبر / منطقه خلیج فارس، احمدپویافر با بیان اینکه ۵۰ نفر از کسانی که در سیلاب ناشی از طغیان رودخانه های فصلی گرفتار شده بودند با تلاش مردم و نیروهای امدادی نجات یافتند، تصریح کرد: چنانچه این عده به هشدارهای داده شده توسط مسئولان در رسانه ها توجه می کردند گرفتار سیلاب نمی شدند و از مردم انتظار می رود هشدارها را جدی بگیرند.

وی اضافه کرد: افراد تصور می کنند حادثه برای آنان رخ نمی دهد درصورتی که چنین نیست و در حوادث طبیعی هر لحظه احتمال رخداد جدید وجود دارد.

فرماندار بندرعباس با اشاره به میزان بارش ۱۳ و هفت دهم میلیمتری بندرعباس، خاطرنشان کرد: ولی باران در اطراف قابل توجه بوده و موجب پر شدن سدهای شمیل و نیان شده است.

پویافر بیان کرد: چند حادثه در مدت این دو روز که بارش در شهرستان آغاز شده بوقوع پیوست که نیروهای امدادی و خدماتی به کمک مردم شتافته و تلفات جانی رخ نداد.

وی اضافه کرد: موج دوم بارندگی در حال آغاز شدن است و احتمال آبگرفتگی معابر و روستاها وجود دارد و با توجه به شرایط نامساعد جوی مردم از سفرهای دریایی و صید در مدت بارندگی پرهیز کنند.

فرماندار بندرعباس اضافه کرد: طرح اسکان موقت برای مواقع ضروری دیده شده که امید می رود حادثه رخ ندهد تا این طرح اجرایی شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *