چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
فرماندار بندرعباس خبرداد:

نجات ۵۰ شهروند گرفتار در سیلاب/پیش بینی طرح اسکان موقت در مواقع اضطراری

فرماندار بندرعباس با اشاره به نجات ۵۰ شهروند گرفتار در سیلاب، از پیش بینی طرح اسکان موقت در مواقع اضطراری خبرداد.

بازخبر / منطقه خلیج فارس، احمدپویافر با بیان اینکه ۵۰ نفر از کسانی که در سیلاب ناشی از طغیان رودخانه های فصلی گرفتار شده بودند با تلاش مردم و نیروهای امدادی نجات یافتند، تصریح کرد: چنانچه این عده به هشدارهای داده شده توسط مسئولان در رسانه ها توجه می کردند گرفتار سیلاب نمی شدند و از مردم انتظار می رود هشدارها را جدی بگیرند.

وی اضافه کرد: افراد تصور می کنند حادثه برای آنان رخ نمی دهد درصورتی که چنین نیست و در حوادث طبیعی هر لحظه احتمال رخداد جدید وجود دارد.

فرماندار بندرعباس با اشاره به میزان بارش ۱۳ و هفت دهم میلیمتری بندرعباس، خاطرنشان کرد: ولی باران در اطراف قابل توجه بوده و موجب پر شدن سدهای شمیل و نیان شده است.

پویافر بیان کرد: چند حادثه در مدت این دو روز که بارش در شهرستان آغاز شده بوقوع پیوست که نیروهای امدادی و خدماتی به کمک مردم شتافته و تلفات جانی رخ نداد.

وی اضافه کرد: موج دوم بارندگی در حال آغاز شدن است و احتمال آبگرفتگی معابر و روستاها وجود دارد و با توجه به شرایط نامساعد جوی مردم از سفرهای دریایی و صید در مدت بارندگی پرهیز کنند.

فرماندار بندرعباس اضافه کرد: طرح اسکان موقت برای مواقع ضروری دیده شده که امید می رود حادثه رخ ندهد تا این طرح اجرایی شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *