ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
امریکن اینترپرایز؛

تولیدات نظامی خطرناک سپاه ایران

با این که بخشی از تحریم ها به واسطه برجام لغو شده، اما ایران در صنایع تسلیحاتی خود همچنان بر توان داخلی تکیه دارد.

بازخبر / نشریه آمریکایی امریکن اینترپرایز در گزارشی با توان نظامی سپاه اشاره کرد و نوشت: با این که بخشی از تحریم ها به واسطه برجام لغو شده، اما ایران در صنایع تسلیحاتی خود همچنان بر توان داخلی تکیه دارد.

امریکن اینترپرایز افزود: ایران هرچند در برخی از زمینه های نظامی ضعف هایی دارد و اما ایران آرام آرام روی متخصصان داخلی خود تکیه زده است. از نظر ایدئولوژیکی باید گفت تمام بخش های نظامی ایران هم از نظر مذهبی و هم از نظر سیاسی به رهبر عالی ایران وفادار هستند.

این نشریه آمریکایی افزود: سپاه به جای تمرکز بر تولید یک دستاورد، در حوزه های مختلفی مشغول است و چون دامنه عملیاتی ایران از خلیج فارس به اقیانوس هند و خلیج عدن نیز گسترش پیدا کرده، توانایی های لجستیکی خود را نیز ارتقا داده است. برخی از این دستاورد های داخلی ایران، خطرناک بوده و میتوان گفت ایران می تواند تا حد زیادی روی توان بومی و متخصصان داخلی تکیه کند.

در این راستا تولید قایق های دو بدنه جدید از سوی سپاه بسیار حائز اهمیت است، این قایق ها اگر عملیاتی شوند می توانند در عملیات های دور بُرد در اقیانوس مورد استفاده قرار بگیرند.

پسندیدم(5)نپسندیدم(1)

1 نظر برای “تولیدات نظامی خطرناک سپاه ایران”

  1. اسماعیل گفت:

    زنده باد ایران و ایرانی

    پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *