ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مهره دولت یازدهم برای ویران کردن و انحطاط سینمای ایران

آنچه که امروزه توسط کارشناسان در حوزه ها و رشته های تخصصی مختلف باید تحلیل شود این است که مدیران دولت آقای روحانی تا چه میزان در کشور تخریب ایجاد کرده اند و چه بلاهایی را بر سر جامعه آورده اند؟

بازخبر / بازیگر فیلم سینمایی «زیر سقف دودی»  افزود: ایوبی مهره ای بود که توسط مسئولان ارشد دولت یازدهم انتخاب شد تا سینمای کشور را به اوج بحران، ویرانی و انحطاط بکشاند. امروزه او در کار خود موفق شده چرا که سینما و سازمان سینمایی در اوج به هم ریختگی است!

وی ادامه داد: دولت یازدهم پس از حوادث یک ماه اخیر نیاز به بازسازی مجدد دارد و از این رو بعید نیست که ایوبی را به عنوان یکی از مهره های خود که اتفاقاً در کارش خوب عمل کرده و سینما را ویران کرده است در یکی دیگر از بخش ها به کار گمارد.

این بازیگر با تأکید بر اینکه حجت الله ایوبی یک مشت از نمونه خروار است و نشان می دهد که مدیران دولت یازدهم طی ۳-۴ سال اخیر چه بلایی بر سر کشور آورده اند، اظهار داشت: آنچه که امروزه توسط کارشناسان در حوزه ها و رشته های تخصصی مختلف باید تحلیل شود این است که مدیران دولت آقای روحانی تا چه میزان در کشور تخریب ایجاد کرده اند و چه بلاهایی را بر سر جامعه آورده اند؟

کارگردان سریال تلویزیونی «مدرس» خاطرنشان کرد: در این زمانه نباید به آقای ایوبی و امثال آقای ایوبی اجازه داد که از پست شان استعفا دهند و در جای دیگری مشغول به کار شوند چرا که آن ها باید پاسخگوی تمامی بلاهایی که بر سر فرهنگ و هنر این مرز و بوم آورده اند باشند؛ ما امروزه نیازمند آن هستیم که جریان فکری رایج دولت یازدهم و وزارت ارشاد به طور کل عوض شود. ما باید آگاه باشیم که همانطور که با رفتن علی جنتی از وزارت ارشاد هیچ تغییر مثبتی در این وزارتخانه حاصل نشد قطعاً با رفتن ایوبی هم نمی توانیم شاهد تغییر مثبت در سازمان سینمایی باشیم و باید سرمنشاء دولت و تفکراتش را تغییر دهیم.

توکلی در خاتمه به برنامه سینمایی «هفت» اشاره کرد و گفت: مسئولان و دست اندرکاران این برنامه از آقای ایوبی خواستند که استعفا بدهد و از سازمان سینمایی برود اما من به آن ها که در روشنگری اتفاقات پشت پرده سازمان سینمایی نقش مهمی را ایفا می کنند توصیه می کنم از آقای ایوبی بخواهند که در پست و مسند خودش بماند تا در خاتمه عمر دولت جوابگوی تمامی عملکردهای غلطش باشد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *