ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نسبت به محرومیت حسینی بی تفاوت نیستیم؛

واکنش باشگاه پرسپولیس به جذب محسن بنگر و اظهارات تند سید جلال

مدیرروابط عمومی پرسپولیس گفت: «درباره محرومیت حسینی نیز صحبت هایی انجام شده است و منتظر پاسخ مسئولان هستیم.»

بازخبر / پندار خمارلو در واکنش به انتقاد سیدجلال حسینی مبنی بر اینکه چرا باشگاه پرسپولیس در برابر حکم کمیته انضباطی ساکت نشسته، اظهار داشت: «فکر می کنم دیشب حسینی تا حدودی بعد از اعلام رای کمیته انضباطی عصبانی بوده است. من خودم با او صحبت کردم و شاید امروز کمی عصبانیتش فروکش کرده باشد. به نظرم او حق دارد چون خودش را مستحق این داستان نمی داند.»

وی افزود: «من به سیدجلال هم گفتم و خودش هم می داند که باشگاه اهل سروصدا کردن نیست. شاید خیلی از مواردی بوده که پیگیری شده اما ما اطلاع رسانی نکردیم. بعضا به سازمان لیگ، کمیته انضباطی و خود رئیس فدراسیون زدیم اما رسانه ای نکردیم چون نمی خواهیم این حساسیت به تماشاگران و بازیکنان منتقل شود.»

 مدیرروابط عمومی پرسپولیس تصریح کرد: «برخی از پرونده هایی که ما پیگیری کردیم، به سرانجام رسیده اما برخی هم به سرانجام نرسیده است. بنابراین ما بی تفاوت نیستیم، نه تنها در این یک مورد خاص بلکه در تمامی موارد پیگیر هستیم.»

 خمارلو در ادامه بیان داشت: «درباره محرومیت حسینی نیز صحبت هایی انجام شده است و منتظر پاسخ مسئولان هستیم. اینطور نیست که بنشینیم و ببینیم که چه اتفاقی می افتد.»

 وی در خصوص آخرین وضعیت محمد انصاری گفت: «این بازیکن هنوز وضعیتش مشخص نیست. امروز باید از او تست بگیریم و مشخص شود که می تواند در بازی با سپاهان باشد یا خیر.»

مدیرروابط عمومی پرسپولیس در پایان درباره شایعه اضافه شدن محسن بنگر به لیست آسیایی این تیم افزود: «این در حد همان شایعه است. ما فعلا بازیکنی را در نظر نداریم.»

پسندیدم(2)نپسندیدم(3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *