چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
بدون مدافع میانی تخصصی مقابل سپاهان؛

برانکو پرسپولیس را شخم می زند

سرمربی کروات پرسپولیس تیمش را متفاوت از دیدار با استقلال مقابل سپاهان به میدان خواهد رفت.

بازخبر / پیش از آنکه پرسپولیس دربی ۸۴ را واگذار کند، کمتر کسی از ترکیب برانکو ایوانکوویچ ایراد می‌گرفت.

 منتقدان برانکو هم از بازی کردن ماهینی در هافبک دفاعی استقبال کردند اما بعد شکست همه ترکیب برانکو را زیر سوال بردند و مدعی شدند که سرمربی پرسپولیس به‌مانند بازیکنانش اسیر جو بازی شده بود. اگر پرسپولیس با همین ترکیب استقلال را شکست داده بود، دیگر جای هیچ انتقادی وجود نداشت و بازی کردن حسین ماهینی یک نبوغ تاکتیکی از سوی پروفسور سرخپوشان به حساب می‌آمد.

 با همه این اتفاقات برانکو همان شب بازی تصمیمش را گرفت و ترکیب پرسپولیس را برای دیدار مقابل سپاهان شخم زد. یک فرد نزدیک به برانکو درباره ترکیب پرسپولیس به طور قطع اعلام کرد پرسپولیس متفاوت از دیدار با استقلال مقابل سپاهان به میدان خواهد رفت.

 البته با اعلام حکم کمیته انضباطی و محرومیت سید جلال حسینی، مصدومیت محمد انصاری و غیبت کمال کامیابی نیا به دلیل محرومیت، دست برانکو برای بازی با سپاهان در پوست گردو مانده و چاره ای جز دگرگون کردن ترکیب تیمش ندارد.

 بدین ترتیب با وجود اینکه برانکو به شدت از رضاییان بابت حرکاتش پس از تعویض در دربی دلخور است، مجبور است به او دوباره بازی دهد.

 گفته می‌شود محسن ربیع‌خواه به ترکیب برمی‌گردد تا در کنار ماهینی زوج خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل دهند.

 فرشاد احمدزاده طبق آنالیز برانکو فقط در سانترهای آخر موفق نبوده و در پست دفاع چپ عملکرد بدی نداشت. بدین ترتیب برانکو قصد دارد بر روی پست جدید احمدزاده که منتقدان زیادی دارد و این بازیکن را از بازی فانتزی اش دور خواهد کرد، اصرار کند.

 صادق محرمی هم که بازی رضایت بخشی در دربی به نمایش گذاشت و جایش را در دفاع راست تثبیت کرده است. در نبود کمال هم شهاب کرمی شانس بازی کردن در پست هافبک دفاعی را پیدا می کند.

 در خط هافبک هم مثلث رضاییان، محسن مسلمان و سروش رفیعی قرار خواهند گرفت و در خط حمله هم مهدی طارمی و وحید امیری.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *