اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

درگیری عجیب طارمی و مسلمان مقابل چشم هواداران پس از باخت

حرکتی که مهاجم پرسپولیس اصرار به انجامش پس از باخت در دربی دیروز داشت، باعث درگیری وی با یکی دو هم تیمی اش شد.

بازخبر /مهدی طارمی و محسن مسلمان پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی با یکدیگر به صورت لفظی درگیر شدند و نزدیک بود کار به جاهای باریک بکشد.

ماجرا از این قرار بود که طارمی قصد داشت تیم را سمت هواداران ببرد تا از زحمات آنها تشکر کند. سید جلال حسینی با این حرکت مخالفت کرد و حتی منجر به درگیری لفظی بین او و طارمی نیز شد.

اما که اصرار داشت این حرکت تشکر از هواداران پس از باخت صورت بپذیرد، از دوستان نزدیک خود از جمله مسلمان درخواست کرد که وی را همراهی کنند.

مسلمان که از باخت ناراحت بود و مخالفت سید جلال را هم دیده بود، قصد داشت به رختکن برود، اما طارمی رفت و به زود دست مسلمان را کشید و از تونل بیرون آورد که البته مسلمان باز هم مخالفت کرد.

داد و بیداد طارمی سر دوست صمیمی اش با واکنش منفی او روبرو شد تا جر و بحث این دو رفیق صمیمی دقایقی ادامه پیدا کند. قطعا این دو نفر در جو باخت این چنین با یکدیگر برخورد کردند و گرنه این موضوع خدشه در رفاقت شان ایجاد نخواهد کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *