ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رییس اتاق بازرگانی بندرعباس:

راهکار جمع آوری اجناس خارجی از بازار بندرعباس برخورد ناشایست با بازاریان نیست

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس با اشاره به ناآرامی‌های ایجاد شده در بازار استان، گفت: راهکار جمع آوری اجناس خارجی از بازار برخورد ناشایست با بازاریان نیست و اگر مسئولان برنامه ای برای اجرا در بازار دارند اخلاق حرفه ای ایجاب می کند از بازاریان نیز نظرسنجی شود چرا که نبض اقتصادی کشور در دست بازاریان است و بازاریان نیز همواره پشتیبان نظام بوده اند.

بازخبر ،رییس اتاق بازرگانی بندرعباس با اشاره به ناآرامی‌های ایجاد شده در بازار استان، گفت: راهکار جمع آوری اجناس خارجی از بازار برخورد ناشایست با بازاریان نیست و اگر مسئولان برنامه ای برای اجرا در بازار دارند اخلاق حرفه ای ایجاب می کند از بازاریان نیز نظرسنجی شود چرا که نبض اقتصادی کشور در دست بازاریان است و بازاریان نیز همواره پشتیبان نظام بوده اند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، محمدامین صباغی زاده در نهمین نشست کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس، با بیان اینکه بازار همواره باید توسط مسئولان مورد ارزیابی و نظارت قرار گیرد، اظهار کرد: نظارت به معنای آرامش و هماهنگی در بازار نه به معنای آشفتگی بازار است.

وی افزود: تلاطمی که اکنون در بازار نام مبارزه با اجناس خارجی را به خود گرفته جز خرابی و آشفتگی چیز دیگری به همراه ندارد.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس بیان کرد: راهکار جمع آوری اجناس خارجی از بازار برخورد ناشایست با بازاریان نیست و اگر مسئولان برنامه ای برای اجرا در بازار دارند اخلاق حرفه ای ایجاب می کند از بازاریان نیز نظرسنجی شود چرا که نبض اقتصادی کشور در دست بازاریان است و بازاریان نیز همواره پشتیبان نظام بوده اند.

صباغی زاده با بیان اینکه بازارها مطابق با نیازها و ذائقه های یک منطقه شکل می گیرند، ادامه داد: ذائقه مردم جنوب با مردم سایراستان های کشور متقاوت است و بازاریان با توجه به نیاز مردم منطقه، مغازه‌هایشان را چیدمان می کنند و حتی مراکز دولتی برای پذیرایی از میهمانانشان از محصولات خارجی استفاده می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مقوله قاچاق در هرمزگان مبحث تازه ای نیست و این در حالی است که نه هرمزگان مقصد قاچاق است و نه هرمزگانی قاچاقچی.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس تصریح کرد: درحالی هرمزگان نام قاچاق را با خود یدک می کشد که تنها مبادی ورود و خروج اجناس قاچاق است و اگر قاچاقی انجام می شود مربوط به هرمزگان نیست

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *