اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
امیدوارم بعد از مدت‌ها ایران را صاحب جایگاهی مهم در عرصه بین‌المللی وزنه‌برداری کنیم

مرادی: رستمی به پیشنهادات اغواکننده‌ اهمیتی نمی‌دهد/همه از نیات قلبی او اطلاع دارند

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کیانوش رستمی به هیچ عنوان به چنین پیشنهادات اغواکننده‌ای اهمیت نمی‌دهد و همه ما از نیات قلبی او اطلاع داریم.

بازخبر / علی مرادی درباره صحبت‌های کیانوش رستمی مبنی بر پیشنهادش از سه کشور خارجی برای وزنه زدن برای آنها گفت: رستمی به هیچ عنوان به چنین پیشنهادات اغواکننده‌ای اهمیت نمی‌دهد و توجهی ندارد. وقتی او مدالش را به مدافعان حرم و سردار سلیمانی تقدیم می‌کند، نشان‌دهنده اعتقاداتش به کشورش است و همه ما از نیات قلبی او اطلاع داریم.

وی ادامه داد: رستمی افتخار ورزش وزنه‌برداری کشور ما و قهرمان ایران است. قوانین مشخص و مدون است و کیانوش به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای از آن اطلاع دارد. قوانین و مقررات مربوط به همه است و این موضوع با تعامل حل می‌شود. رستمی با توجه به فشارهایی که قبل از المپیک داشته، نیازمند استراحت برای ریکاوری جسمی و روحی است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که طبق قوانین جهانی یک ورزشکار برای تغییر تابعیت چه مدت زمان نیاز دارد، گفت: مطابق قوانین و مقررات بین‌المللی وقتی ورزشکاری قصد تغییر تابیعت دارد باید حداقل ۴ سال از آخرین حضور او در کشورش گذشته باشد.

مرادی درباره برنامه‌هایش برای حضور در انتخابات فدراسیون جهانی و اینکه با توجه به حمایت‌های دولت‌ها از نمایندگان کشورشان او نیز این حمایت‌ها را همراه خود می‌بیند، گفت: خوشبختانه مسئولان ارشد ورزش نیت و عزم خود را جزم کرده‌اند و با پشتوانه آنها تصمیم به حضور در انتخابات گرفتیم، البته نباید زمان را از دست دهیم و امیدوارم این حمایت‌ها هرچه زودتر جاری شود تا بتوانیم برنامه‌های خود را به‌خوبی ارائه دهیم.

وی افزود: دستگاه دیپلماسی کشور به خصوص ظریف، وزیر امور خارجه و سلطانی‌فر، وزیر ورزش و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت‌های خوبی داشتند. پشتوانه و حمایت‌های مردمی را هم همراه خود می‌بینم و از رسانه‌های گروهی هم به خاطر تلاشی که برای انعکاس برنامه‌های ما در جهان دارند،‌ تشکر می‌کنم. امیدوارم بعد از مدت‌ها بتوانیم ایران را صاحب یک جایگاه مهم در عرصه بین‌المللی ورزش وزنه‌برداری کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *