ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مهم‌ترین خواسته ما از وزیر اقتصاد جلوگیری از اخراج ۶۲۰ کارگر آلومینیوم المهدی است

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: مهم‌ترین خواسته‌ای که از وزیر اقتصاد در سفر به استان هرمزگان مطرح کردیم، جلوگیری از اخراج ۶۲۰ کارگر مجتمع آلومینیوم المهدی است.

بازخبر / حسین هاشمی‌تختی عصر امروز در حاشیه سفر وزیر اقتصاد و دارایی به استان هرمزگان در بندرعباس در پاسخ به سوالی در خصوص مهم‌ترین خواسته نمایندگان استان هرمزگان از وزیر اقتصاد در این سفر که با وی مطرح کردید، اظهار کرد: مهم‌ترین خواسته ما از وزیر اقتصاد کمک به کارگران مجتمع آلومینیوم المهدی و جلوگیری از اخراج این ۶۲۰ کارگری است که عمر و زندگی خودشان را در این مجموعه خدمت کرده‌اند.

وی با بیان این که درباره وضعیت کارگران آلومینیوم المهدی به طور مفصل با وزیر اقتصاد سخن گفته است، افزود: تلاش ما این است که مانع از اخراج این کارگران شویم و شرایطی را فراهم کنیم که رونق به این شرکت باز گردد تا مالک بتواند این نیروها را بر سر کار نگاه دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان ادامه داد: درخواست بعدی ما رشد اعتبارات استان هرمزگان و بخصوص تخصیص کامل سهم قانونی مردم استان از مالیات ارزش افزوده‌ای است که مازاد بر تکلیفی که به استان شده است، جمع‌آوری گردیده و وزیر اقتصاد هم قول داد تا در این زمینه با سازمان برنامه و بودجه رایزنی کند.

هاشمی تختی خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از شاخص‌های توسعه استان هرمزگان بخصوص در زمینه توسعه و رفاه شهری، بهداشت و درمان و آموزش و … از متوسط کشوری پائین‌تر است و لذا اگر به همان نسبتی که در تأمین درآمدهای کلان برای کشور سهم داریم به رشد اعتبارات استان نیز توجه شود، جبران این عقب‌ماندگی‌ها آسان‌تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما از طریق کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی نیز برای رشد اعتبارات استان هرمزگان تلاش خواهیم کرد.

/فارس

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *