ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

حدادعادل هم پا پس کشید/نامزد ریاست جمهوری نیستم

دکتر غلامعلی حدادعادل، رئیس‌ پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های اصولگرایان برای رسیدن به وحدت در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که حدود دو ماه است اعلام موجودیت کرده، تلاش می‌کند نامزد نهایی اصولگرایان را برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کند.

بازخبر / دکتر حدادعادل  جام‌جم تاکید کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تلاش می‌کند بین جریان‌های سیاسی مورد نظر خود، سازوکاری طراحی کند که فرد واحدی از طرف این جبهه و جریانات همسو در انتخابات شرکت کند.

وی درخصوص معرفی کاندیدای واحد اصولگرایان برای انتخابات پیش رو افزود: تلاش ما بر این است که با بازنگری تجربه‌های تلخ و شیرین گذشته، در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری بدون ایجاد تفرقه به وحدت برسیم و نامزدی واحد داشته باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که روز گذشته از بخش‌های مختلف موسسه جام‌جم بازدید کرد، در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری به عنوان کاندیدا حاضر خواهد شد یا نه گفت: خیر چنین قصدی ندارم.

حداد عادل همچنین در گفت‌وگو با بخش آنلاین جام‌جم، با بیان این‌که اصولگرایان فعلا به نامزد واحد برای انتخابات ریاست جمهوری نرسیده‌اند ، اظهار کرد: تلاش در این زمینه ادامه دارد و با توجه به تجربیات گذشته اصولگرایان با یک نامزد واحد وارد انتخابات خواهند شد. وی در پاسخ به این پرسش که حزب موتلفه اسلامی نامزد خود برای انتخابات ریاست جمهوری را معرفی کرده و در صورتی که اصولگرایان نامزد واحد معرفی کنند آیا این حزب نیز تبعیت خواهد کرد، گفت:حزب موتلفه اسلامی نیز به‌عنوان یک حزب اصولگرا از نامزد نهایی اصولگرایان حمایت خواهد کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *