ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس خبرداد:

رفع آبگرفتگی بلوار طالقانی بندرعباس/ فعالیت ۲۶ تیم بحران در سطح شهر/ نجات جان یک نفر در طوفان دیشب

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس از رفع آبگرفتگی بلوار طالقانی که شب گذشته بر اثر طغیان دریا مسدود شده بود خبر داد و گفت: یک نفر نیز که شب گذشته در طوفان گرفتار شده بود، با تلاش نیروهای شهرداری نجات پیدا کرد.

بازخبر /مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس از رفع آبگرفتگی بلوار طالقانی که شب گذشته بر اثر طغیان دریا مسدود شده بود خبر داد و گفت: یک نفر نیز که شب گذشته در طوفان گرفتار شده بود، با تلاش نیروهای شهرداری نجات پیدا کرد.

حمیدرضا حیدری‌پوری در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، با اشاره به اینکه از ابتدای هفته بر اساس اعلام سازمان هواشناسی تمامی تجهیزات، نفرات و امکانات شهرداری بندرعباس در حالت آماده‌باش است، اظهار کرد: خوشبختانه با وجود بارش زیاد و طوفان، مشکل خاصی در شهر بوجود نیامده است.

وی با اشاره به اینکه احتمال افزایش بارندگی‌ها تا فردا نیز وجود دارد، افزود: از شب گذشته ۱۱ تیم ۲۲ نفره که در شهرداری‌های نواحی بندرعباس از قبل تشکیل و ساماندهی شده بود، مشغول فعالیت هستند.

مدیر بحران شهرداری بندرعباس با اظهار اینکه علاوه بر این افراد، تعداد ۱۵ تیم سازماندهی‌شده در سازمان‌ها نیز در عملیات‌های مختلف به منظور بازگرداندن بخش‌های مختلف به حالت عادی، مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: ۱۵ تیم هرس درختان نیز در سطح شهر مشغول فعالیت هستند تا شکستگی‌های احتمالی درختان را سازماندهی کنند.

حیدری‌پوری همچنین از نجات جان یک نفر در طوفان شب گذشته خبر داد و گفت: تنها مشکل بزرگی که شب قبل در شهر بوجود آمد، طغیان دریا و سرازیر شدن آب دریا در بلوار طالقانی بود که منجر به مسدود شدن این محور شد، اما شب گذشته تا صبح امروز با تلاش نیروهای آموزش دیده شهرداری آبگرفتگی آن رفع شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *