چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس

بارندگی شدید و طغیان رودخانه موجب قطع راه ارتباطی بسیاری از روستاهای هرمزگان شد

بارندگی شدید و طغیان رودخانه موجب قطع راه ارتباطی مرکز بخش رویدر و هیجده روستای تابعه با مرکز شهرستان خمیر و همچنین مسیر ارتباطی روستای زیارت به بندرعباس شد.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار کرد: مسیر ارتباطی روستای زیارت به بندرعباس به علت طغیان رودخانه قطع شد.

علیرضا صفا با بیان اینکه اکنون نیروهای هلال‌احمر در منطقه مستقر هستند، اضافه کرد: به علت پر شدن سد شمیل و نیان و احتمال باز شدن دریچه اضطراری، روستاهای پایین‌دست سد شمیل تا عصر امروز تخلیه می‌شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان حجم مفید سد شمیل و نیان ۹۲میلیون مترمکعب عنوان کرد و افزود: ارتباط تلفنی بخش فارغان در حاجی‌آباد نیز از صبح امروز قطع شده است.

به گزارش ایسنا، بخشدار رویدر نیز با اشاره به اینکه طغیان رودخانه در محل آب‌نمای کِروئیه و رودخانه‌های فصلی موجب بسته شدن مسیرها شده است، بیان کرد: با توجه به حجم ورودی آب، احتمال تخریب پل ورودی شهر وجود دارد.

فاروق رحیمی با بیان اینکه اکنون صد و پنجاه خانوار ساکن در کنار کوه و در معرض خطر ریزش صخره‌ها، در مدارس بخش و سالن‌های ورزشی شهر رویدر اسکان داده شده‌اند، افزود: بارندگی که از صبح دیروز آغاز شده بود ، ساعت ده دیشب شدت یافت و همچنان ادامه دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *