اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان خبر داد

آغاز ذخیره‌سازی میوه ایام پایانی سال در هرمزگان

مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان از آغاز ذخیره‌سازی میوه ایام پایانی سال جهت تنظیم بازار در این استان خبر داد.

بازخبر / از بندرعباس، سیروس اسدپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای ذخیره‌سازی میوه ایام پایانی سال تا کنون بیش از ۷۰۰ تن میوه شامل ۴۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب درختی خریداری کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه این میزان خرید میوه توسط کمیته راهبردی استان تصویب شده است، افزود: تاکنون بیش از ۳۰۰ تن پرتقال در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده و ذخیره‌سازی سیب نیز که با همکاری اتحادیه فارس خریداری شده، از ابتدای اسفندماه آغاز می‌شود.

اسدپور با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال پرتقال شب عید از باغداران استان خریداری شد، تصریح کرد: سال‌های گذشته پرتقال از خارج استان تامین می‌شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان با تاکید بر اینکه خرید مرکبات باید از تولیدکنندگان صورت گیرد، افزود: ذخیره‌سازی باید به نحوی انجام شود که برای عرضه آن در ایام عید، مشکلی پیش نیاید.

وی اضافه کرد: تعداد، مراکز توزیع و قیمت نهایی میوه ایام پایانی سال با توجه به وضعیت بازار توسط ستاد تنظیم بازار مشخص خواهد شد

به گزارش فارس، توزیع میوه شب عید همه ساله با هدف کنترل قیمت بازار و جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان از اواخر اسفند انجام می‌شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *