ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

شرایط اسکله نخل‌ناخدا در بندرعباس به لحاظ زیست‌محیطی مطلوب نیست

رئیس سازمان محیط زیست گفت: شرایط اسکله نخل‌ناخدا در بندرعباس به لحاظ زیست‌محیطی مطلوب نیست.

بازخبر / از بندرعباس، معصومه ابتکار بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه‌های زیست‌محیطی استان هرمزگان که در محل استانداری این استان برگزار شد، اظهار کرد: اسکله‌ای از سوی سازمان بنادر و دریانوردی در شرق این شهر و در روبروی ترمینال مسافربری در حال احداث است، به لحاظ زیست‌محیطی مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه این حجم از بارگذاری وسیع که بر روی محدوده تنگه هرمز وجود دارد، نباید با یک اسکله وسیع مختلف شود، افزود: این اسکله با چه توجیهی ایجاد شده است؟

رئیس سازمان محیط زیست کل کشور عنوان کرد: احداث این اسکله با طول بسیار زیاد بدون شک بر فرآیند رسوب‌گذاری در این منطقه اثر منفی دارد و باید دید که چه توجیهی در این زمینه وجود داشته است؟

ابتکار گفت: ایجاد اسکله‌ها باید حتما با ادارات کل محیط زیست استان‌ها و با اخذ مجوزات لازم صورت گیرد و سازمان بنادر و دریانوردی که متولی صیانت از سواحل است، باید ملاحظات لازم را در این زمینه رعایت کند.

به گزارش فارس، پس از طرح این موضوع از سوی رئیس سازمان محیط زیست کل کشور، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان توضیحاتی در این باره ارائه اما از ورود به جزئیات خودداری کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *