آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

فروش فوق العاده واحدهای آسیب دیده پلاسکو در نور

رئیس اتاق اصناف ایران از برگزاری فروش فوق العاده واحدهای آسیب دیده پلاسکو در مجتمع نور خبر داد.

بازخبر / علی فاضلی در حاشیه اجلاسیه روسای اتاق اصناف ایران درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به اینکه فروش فوق العاده در چند روز آینده برگزار می شود ، افزود : علاوه بر این طرح ویژه ؛ در صورت اعلام اتحادیه های مسئول واحدهای آسیب دیده پلاسکو برای حمایت بیشتر در نمایشگاه بهاره نیز مستقر خواهند شد.

وی اتاق های اصناف سراسر کشور را تنها مسئول برگزاری نمایشگاه های بهاره اعلام کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه های بهاره از سوی دیگر سازمانها مشکل پیش روی اصناف است که با ارسال نامه ای به وزیر کشور و تشکیل کار گروه ویژه ؛ مانع از برگزاری این نمایشگاه خواهیم شد.

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه با ابلاغ وزیر کشور به شهرداری سراسر کشور برگزاری نمایشگاه های بهاره باید با هماهنگی اتاق اصناف اجرایی شود ، ادامه داد : نمایشگاه های متفرقه بدون هیچ گونه کنترل قیمت و کیفیت برگزار می شوند.

فاضلی با اشاره به همکاری اتاق های اصناف کشور برای کمک به تنظیم بازار شب عید تصریح کرد : برخی از اقلام سبد کالای خانوار از جمله برنج و شکر در قالب همین نمایشگاه ها تامین می شود.

وی تنظیم بازار شب عید را دلیل برگزاری این نمایشگاه ها دانست و گفت : هیچ گونه کمبودی در تامین نیاز بازار وجود ندارد و این نمایشگاه ها با تشخیص دولت و تبعیت ما از دولت برگزار می شود.

ریئس اتاق اصناف ایران با اشاره به فروش های فوق العاده و حراج ها ادامه داد: در این نمایشگاه های عرضه مستقیم فقط کالاهای ایران تحت نظر بازرسان اصناف و تعزیرات عرضه خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *