چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
اظهارنظر طارمی در اینستاگرام همه را ناراحت کرده؛

عصبانیت هواداران پرسپولیس از بازیکن این تیم یک روز پس از دربی

اظهارنظر مهاجم پرسپولیس در صفحه شخصی‌اش یک روز بعد از دربی خیلی ها را ناراحت و عصبانی کرده است.

بازخبر / هواداران پرسپولیس واکنش چندان تندی به باخت پرسپولیس در دربی نداشتند. صدرنشینی و بازی های خوب تیم برانکو ایوانکوویچ در این فصل باعث شد تا واکنش به این باخت قابل مقایسه با سنگینی آن نباشد. حتی بازیکنان بعد از پایان بازی سمت هواداران رفتند و مانند بازی هایی که برنده می‌شدند در کنار هم شادی کردند.

 امروز اما اظهارنظر مهدی طارمی در صفحه شخصی‌اش ورق را برگرداند. هواداران پرسپولیس که تلاش می‌کردند این باخت را فراموش کرده و به بازی با سپاهان فکر کنند با حرف های طارمی به نوعی داغ دلشان تازه شد.

 آنها از حرف های مهاجم تیمشان که بدون شک از دست دادن موقعیت‌هایش یکی از دلایل باخت در این دربی حساس بود با حمله به آنهایی که از او و باخت پرسپولیس انتقاد کرده بودند حسابی هواداران و حتی پیشکسوتان را عصبانی کرده است.

 حالا هواداران حتی اگر دربی را فراموش کنند این حاشیه های بعد از آن و حرف های طارمی را به این زودی فراموش نخواهند کرد.

 طارمی در صفحه اجتماعی خود نوشته بود: «ما وقت این رو نداریم که بخوایم با هم بحث کنیم. چون این بازی هم مثل بقیه بازی‌ها ٣ امتیاز داره و این بازی‌های ٣ امتیازی رو می‌کنیم که یه تیم قهرمان بشه، پس فعلاً ما اولیم. با حمایت شما و همت ما بازیکنان و کادر مربیان و کادر مدیریتی اخر فصل قهرمانیم. سوماً هرکسی الان واسه یه بازی بخواد انتقاد کنه پرسپولیسی نیست و حق نداره قهرمانی آخر فصل رو با پرسپولیس جشن بگیره. چه بعضی از هوادارا که بیش از اندازه انتقاد می‌کنن، چه بازیکنان فعلی و سابق باشگاه و نه هیچ کسی دیگه.»

 آقای طارمی آن روزها که در خیابان‌های آنکارا پرسه می‌زدید به شما مهر پرسپولیسی‌بودن را اعطا کردند که روی هر کسی که دوست دارید بزنید و روی هر کسی که دوست ندارید نه. یا در بازی دیروز به جای گل زدن حواستان به گلچین کردن آنهایی بود که اجازه حضور در جشن قهرمانی را دارند و کنار گذاشتن آنهایی که حق ندارند.

 چه جالب که گفته‌اید وقت ندارید. ما هم وقت نداریم ۹۰ دقیقه ۹۰ دقیقه‌های زندگی‌مان را چشم به بازی بدوزیم تا شاید شما دلتان بخواهد و گلی بزنید. راست می‌گویید که ما حق حضور در جشن قهرمانی را نداریم. مثل سال گذشته که نداشتیم. تا زمانی که جشن قهرمانی ما به ساق‌های شما دوخته شده ما حق حضور در هیچ جشنی را نخواهیم داشت.

پسندیدم(29)نپسندیدم(21)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *