ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
هاشمی نسب؛

مشکل پرسپولیس این بود که بعد از گل اول روی ابرها بودند / اگر کامیابی نیا بود این باخت رقم نمی خورد

بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال گفت: «مشکل پرسپولیس در دربی ۸۴ این بود که بعد از گل اول روی ابرها بود.»

بازخبر / مهدی هاشمی‌نسب در خصوص دربی هشتاد و چهارم پایتخت اظهار داشت: «خیلی‌ها قبل از دربی اعتقاد داشتند پرسپولیس به راحتی برنده خواهد شد اما من قبل از مسابقه نیز گفتم دربی را تا پایان بازی نمی‌شود پیش‌بینی کرد.»

وی تصریح کرد: «من با توجه به اینکه حضور در دربی را بارها تجربه کرده بودم، قبل از بازی می‌دانستم استقلال به دلیل ۴ برد اخیرش شرایط خوبی دارد و نتیجه دربی نیز به شرایط روحی و روانی وابستگی دارد. پرسپولیس نیز مسابقه را خیلی خوب شروع و به گل رسید که غیر از این هم کسی از این تیم توقعی نداشت اما در ادامه با بازگشت خوب استقلال به مسابقه پرسپولیس شگفت زده شد.»

 بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در خصوص نقش غرور در باخت پرسپولیس، عنوان کرد: «اسم آن را غرور نمی‌توانیم بگذاریم و من اعتقاد دارم باخت پرسپولیس به روح و روان این تیم ربط داشت که نتوانست آن را کنترل کنند. دربی به هیچ عنوان شوخی‌بردار نیست و خیلی مواقع که این دو تیم اشتباه کردند و به هر دلیل دچار غرور، عدم تمرکز و یا ترس از باخت شدند، بازی را از دست دادند.»

وی تصریح کرد: «در دربی همه چیز به روح و روان برمی‌گردد. مشکل پرسپولیس این بود که بعد از گل اول روی ابرها بود. قبل از دربی خیلی‌ها اعتقاد داشتند با توجه به نوع بازی تاکتیکی پرسپولیس که در سالیان اخیر بی‌سابقه بوده است، این تیم به راحتی استقلال را می‌برد اما این مسئله بعد از گل تازه باور بازیکنان این تیم شد و باعث شد روی ابرها حرکت کنند و در نهایت بازی را واگذار کنند.»

 هاشمی‌نسب در خصوص نظر برخی هواداران پرسپولیس که اعتقاد به اشتباه برانکو در مهره‌چینی داشتند، گفت: «نمی‌شود گفت برانکو در مهره‌چینی دچار اشتباه شد و بهتر است بگویم پرسپولیس از نبود کامیابی‌نیا ضربه خورد. شاید اگر کامیابی‌نیا در زمین حضور داشت این باخت برای پرسپولیس رقم نمی‌خورد.»

 وی خاطر نشان کرد: «من قصد زیر سوال بردن عملکرد بازیکنان و تفکر کادر فنی استقلال را ندارم اما گل اول استقلال از جایی به ثمر رسید که غیبت هافبک دفاعی سرخپوشان به چشم آمد و فرشید اسماعیلی با یک استپ خوب توپ را وارد دروازه کرد. در گل دوم نیز با توجه به انتقال ماهینی از دفاع راست به هافبک دفاعی، استقلال از این فضا استفاده و به گل دوم رسید. در این دو گل استقلال، نبود کامیابی‌نیا و جا به‌جایی ماهینی به پست غیرتخصصی نقش زیادی داشت.»

 سرپرست باشگاه سیاه‌جامگان با تقدیر از عملکرد خوب استقلال در نیمه دوم، عنوان کرد: «استقلال در نیمه دوم به خوبی دفاع کرد و به هیچ عنوان تمرکز خود را از دست نداد. استقلالی‌ها می‌دانستند نباید به راحتی نتیجه‌ای که شاید دیگر در این شرایط تکرار نشود را از دست بدهند، البته من اعتقاد دارم گل دوم پرسپولیس نیز خطا بود و حسینی قبل از زدن ضربه مدافع استقلال را هل داد.»

 مدافع سابق سرخابی‌ها در خصوص درگیری رحمتی و حسینی در دقایق پایانی تصریح کرد: «نباید در دربی از کسی توقع داشت. در این دیدار اگر دو برادر مقابل هم قرار بگیرند به هم رحم نخواهند کرد چه برسد به دو رفیق صمیمی و این مسئله خصوصیت دربی است. این اتفاقات در دربی طبیعی است چرا که این بازی، بازی معمولی نیست.»

 هاشمی‌نسب در پایان در خصوص احتمال افت پرسپولیس بعد از دربی و اوج‌گیری استقلال خاطر نشان کرد: «من فکر نمی‌کنم پرسپولیس افت کند چرا که این تیم در چندین هفته گذشته دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. این درست که هواداران متعصب دو تیم حاضر هستند بزرگترین بازی سال را ببرند و در ادامه لیگ هر اتفاقی برای آنها بیفتد اما فکر نمی‌کنم پرسپولیس تمرکز خود را از دست بدهد. هنوز پرسپولیس ۶ امتیاز با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود فاصله دارد و امیدوارم هر دو تیم علاوه بر لیگ در آسیا نیز به موفقیت برسند.»

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *