چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
اسپوتنیک گزارش داد؛

اسناد تقلب در انتخابات پیدا شد

کاخ سفید تعداد زیادی مدرک تقلب در انتخابات ارائه کرده است. سخن در خصوص افرادی است که در چند ایالت زندگی می کنند و رای داده اند.

بازخبر / خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نوشت: استیون میلر، مشاور عالی دونالد ترامپ در مسائل سیاسی در مصاحبه ای با ای بی سی که دوازدهم فوریه پخش شد این مطلب را عنوان نمود.

میلر گفت:« کاخ سفید تعداد زیادی مدرک تقلب در انتخابات ارائه کرده است. سخن در خصوص افرادی است که در چند ایالت زندگی می کنند و رای داده اند.»
به گفته ی وی ، حضور افراد فوت شده و آن کسانی که شهروند آمریکا محسوب نمی شوند در انتخابات به چشم می خورد. شما نمی توانید نفی کنید که در انتخابات تعداد زیادی از آراء افراد از جانب شهروندان کشورهای دیگر بوده است.

میلر اوضاع پیش آمده را جنجال برانگیز خوانده و افزود که ایالات متحده باید به وحشت بیافتد وقتی افرادی که حق ندارند در انتخابات شرکت کنند، رای می دهند.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشتم نوامبر سال ۲۰۱۶ برگزار شد و دونالد ترامپ جمهوری خواه پیروز گردید. اواخر نوامبر وی از تقلب در انتخابات ۳ ایالت یعنی ویرجینیا، نیو- همشیر و کالیفرنیا خبر داد. در این ایالت ها رقیب ترامپ، هیلاری کلینتون جمهوری خواه پیروز شده بود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *