آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

فرماندار بندرعباس: بندرعباس توانایی میزبانی مسابقات بین المللی ورزشی را دارد

فرماندار بندرعباس ابراز امیدواری کرد که این شهرستان با توجه به پتانسیل ها و شرایط آب و هوایی مناسب در شش ماهه دوم سال بتواند میزبانی مسابقات بین المللی را کسب کند.

بازخبر / فرماندار بندرعباس ابراز امیدواری کرد که این شهرستان با توجه به پتانسیل ها و شرایط آب و هوایی مناسب در شش ماهه دوم سال بتواند میزبانی مسابقات بین المللی را کسب کند.

احمد پویافر در گفت و گو با ایسنا، منطقه‌خلیج فارس، افزود: مسئولین استان از هفته ها قبل برای برگزاری بهتر گردهم آمده و تملامی تلاش خود را برای میزبانی مناسب به کار بستیم.

وی با بیان اینکه مسئولان استان برای میزبانی مسابقات دانش آموزی فوتبال زیر ۱۸ سال کشور شب و روز نداشتند، تصریح کرد: تمامی دستگاه های ذی ربط تمامی توانمندی های خود را به کار گرفته تا هرمزگان میزبانی قابل قبولی داشته باشد.

پویافر ادامه داد: امیدوارم میزبانی این مسابقات فتح بابی باشد برای سایر میزبانی ها زیرا نشان دادیم می توانیم مسابقات بزرگتری از جمله بین المللی و ملی برگزار کنیم.

فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: تمامی تلاش ما این است که تمامی تیم های شرکت کننده رضایت داشته و از حضور در بندرعباس لذت برده باشند.

وی در پایان گفت: امیدوارم دانش آموزان هرمزگانی که جواز حضور در مسابقات جهانی در کشور جمهوری چک را دریافت کردند، در آن مسابقات سربلند باشند و مایه افتخار کشور و استان باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *