اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
وال استریت ژورنال؛

حمایت قاطع مردم ایران از آیت الله خامنه ای

صدها هزار نفر از مردم ایران در روز جمعه به خیابان ها آمده و حمایت خود از جمهوری اسلامی و رهبر عالی خود آیت الله علی خامنه ای و حسن روحانی رئیس جمهور کشورشان را اعلام کردند.

بازخبر / روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی با عنوان “حضور گسترده مردم ایران علیه ترامپ؛ رهبران ایران تهدید جدی را متوجه آمریکا کردند” به راهپیمایی عظمی روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و نوشت: صدها هزار نفر از مردم ایران در روز جمعه به خیابان ها آمده و حمایت خود از جمهوری اسلامی و رهبر عالی خود آیت الله علی خامنه ای و حسن روحانی رئیس جمهور کشورشان را اعلام کردند.

این روزنامه آمریکای افزود: مردم ایران با در دست داشتن پلاکارد ها و عکس هایی علیه ترامپ، بازهم پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش زدند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست سر دادند.

رهبر ایران در پاسخ به تهدیدات آمریکا در قبال آزمایش موشکی ایران، اعلام کرد که مردم ایران در روز ۲۲ بهمن پاسخ آمریکا و ترامپ را خواهند داد. بسیاری از مردم ایران نیز در راهپیمایی با صراحت بیان کردند که حتی حاضرند جانشان را برای رهبرشان بدهند.

وال استریت ژورنال افزود: ترامپ نیز در پاسخ حسن روحانی تنها ۴ کلمه بیان کرد و گفت که بهتر است او مراقب باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *