اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سی ان ان؛

اتهامات ترامپ تایید شد

منابع ناشناس متعدد در دستگاه هاى اجرایى و اطلاعاتى آمریکا خبر داد که سرویس هاى ویژه آمریکا تا حدى گزارش جنجالى ارائه شده علیه دونالد ترامپ را تأیید کرده اند اما کاخ سفید مجددا این ادعاها را رد مى کند.

بازخبر / شبکه خبرى سى ان ان روز جمعه با استناد به منابع ناشناس متعدد در دستگاه هاى اجرایى و اطلاعاتى آمریکا خبر داد که سرویس هاى ویژه آمریکا تا حدى گزارش جنجالى ارائه شده علیه دونالد ترامپ را تأیید کرده اند اما کاخ سفید مجددا این ادعاها را رد مى کند.

پیش از این نیز برخی رسانه ها گزارش دادند که روسیه اطلاعات و اسنادی علیه رییس جمهور منتخب آمریکا دارد.

روزنامه  وال استریت ژورنال نوشته است که این گزارش توسط یک شرکت خصوصى فعال در زمینه امنیتى که در لندن ثبت شده جمع آورى شده است. اما کرملین در جواب این ادعاها گفته است که روسیه اطلاعات نادرست و کذب علیه هیچ کسى جمع آوری نمى کند. دونالد ترامپ اما این اخبار را رد مى کند و آنها را اخبار جعلى می داند. او همچنین مى گوید که این گزارش به دست مخالفان سیاسى او نوشته شده و انها را با آلمان فاشیستى مقایسه کرد.
بر اساس اطلاعات در دست ، اصل موضوع حول اتهامات بزرگى که ترامپ با آنها مواجه شده نمى باشد، بلکه تأیید چندین دیدار توسط چند روسى که از آنها در این گزارش نیز یاد شده  است.

با این وجود سى ان ان نام هیچ یک از منابع خود را اعلام نمرده و همچنین هیچگونه اثباتى براى ادعاهایش ندارد.
نمایندگان پلیس فدرال، دادگسترى سازمان سیا از اظهار نظر در این زمینه خوددارى کرده اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *