آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
راشاتودی؛

نمی‌شود با ایران جنگید/ احتمال کاهش تنش‌های ایران و آمریکا

«تحریم های بیشتر آمریکا کارآیی ندارد و نمی تواند تغییری در عملکرد ایران ایجاد کند و جنگ مستقیم نیز غیرممکن به نظر می رسد …»

بازخبر / پایگاه اطلاع رسانی شبکه راشاتودی (RT) از احتمال کاهش تنش های ایران و آمریکا به واسطه دیدار پوتین با ترامپ خبر داد.

  راشاتودی نوشت: ممکن است تنش های ایجاد شده بین آمریکا و ایران درخلال دیدار پوتین با ترامپ خنثی شود.

   به نوشته راشاتودی، تحریم های بیشتر آمریکا کارآیی ندارد و نمی تواند تغییری در عملکرد ایران ایجاد کند و جنگ مستقیم نیز غیرممکن به نظر می رسد اما  ممکن است وضعیت بوجود آمده در اثر دیدار و مذاکرات پوتین با ترامپ بهبود یابد.

 در ادامه این گزارش با اشاره به پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی ایران آمده است: صدها هزار نفر از مردم در شهرهای سراسر ایران راهپیمایی کرده و سالروز انقلاب ۱۹۷۹ را گرامی داشتند؛ انقلابی که پادشاهی تحت حمایت آمریکا در این کشور را به زیر کشید و موجب تاسیس جمهوری اسلامی در ایران شد.

 راشاتودی افزود: البته در این راهپمایی همه بنرها و پرچم ها درباره ایران نبود بلکه تصاویر زیادی نیز در اعتراض به ترامپ و پرچم آمریکا دیده می شد چراکه احساسات ضدآمریکایی با اقدامات ترامپ علیه تهران، افزایش یافته است.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *