آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
ایندیپندنت؛

خبر خوش برای داعش: حمله ترامپ به ایران

ترامپ برخلاف رئیس جمهور پیشین آمریکا، به نظر می رسد رویکرد دیگری دارد و در یکی دو سال آینده به ایران حمله کند و این امر می تواند موجب خوشحالی داعش بشود.

بازخبر / روزنامه ایندیپندنت در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ، بازی بزرگی را آغاز کرده است و اکنون از اقدامات ترامپ این موضوع به ذهن متبادر می شود که ترامپ به چرچیلی دیگری در آمریکا تبدیل شده است. هرچند وی چندان مایل به خواندن کتاب های تاریخی نیست اما بد نیست او هم از تاریخ سیاسی منطقه خاورمیانه اطلاعاتی را کسب کند.

این روزنامه افزود: ترامپ برخلاف رئیس جمهور پیشین آمریکا، به نظر می رسد رویکرد دیگری دارد و در یکی دو سال آینده به ایران حمله کند و این امر می تواند موجب خوشحالی داعش بشود.

ایران شیعی در منطقه مخالفان سنی زیادی دارد، عربستان بزرگ ترین رقیب ایران، به شدت از سیاست های منطقه ای ایران ناراحت می باشد.

ایندیپندنت افزود: هرگونه اختلاف جدی و مقابله ترامپ با ایران، به شدت می تواند خبر خوبی برای داعش باشد زیرا ایران با رهبری نیروها در سوریه و عراق، بیشترین ضربه را متوجه داعش در منطقه کرده است.

پسندیدم(6)نپسندیدم(3)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *