اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

آیا استفاده از عکس همسر سابق برای پروفایل یا پیج جرم است؟

اگر شخصی عکس همسرسابق خود و فرزندش را در پیج اینستاگرام خودبگذار آیا همسرسابق او به عنوان سوء استفاده از عکس خود میتواند شکایت کند.

بازخبر / اگر شخصی عکس همسر سابق خود و فرزندش را در پیجاینستاگرام خود بگذارد آیا همسر سابق او به عنوان سوء استفاده از عکس خود میتواند شکایت کند.

پاسخ:

به نظر می رسد صرف قرار دادن عکس نمی تواند مصداق سوءاستفاده باشد، مگر آنکه استفاده ای دیگری از عکس شده باشد که مصداق سوءاستفاده باشد.

نظر به ماهیت پویای مباحث حقوقی و لزوم در نظر گرفتن تمام جوانب موجود در هر مورد خاص، پاسخ هایی که در سایت مشاهده می نمایید صرفا جهت افزایش سطح آگاهی شما و بیان نظرات و مواد قانونی مشهور ارائه گردیده و ممکن است نتیجه دادرسی در عمل متفاوت با پیش بینی اظهار شده باشد و یا به جهت صدور قوانین و بخشنامه های بعدی، مواد قانونی ذکر شده قابلیت استناد خود را از دست داده باشند.

لذا این سایت هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نمی پذیرد و اکیدا پیشنهاد می شود تا در هر مورد خاص پس از کسب اطلاعات و آگاهی های عمومی، حتما با وکلای متخصص سایت مشورت نمایید تا به بهترین شکل ممکن بتوانیم پاسخگو نیاز شما باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *