اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

لباس بیماران و پرستاران تهرانی مناسب سازی شد

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران از طراحی پوشش مناسب بر اساس سنت‌های اسلامی برای پرستاران و بیماران بیمار‌ستان‌های این دانشگاه خبر داد.

بازخبر / خورشید وسکویی، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، از طراحی پوشش جدید بیمارستان‌های این دانشگاه مطابق با موازین اسلامی خبر داد.

وی تصریح کرد: لباس‌های کنونی بیماران بیمارستان‌های تهران نه تنها در شأن این بیماران نیست بلکه تا حد زیادی با هنجارهای دینی ما نیز فاصله دارد.

وسکویی افزود: بر همین اساس پوشش‌هایی طراحی شده که هم شأنیت بیمار و کرامت او را حفظ می‌کند و هم اینکه با موازین اسلامی همخوانی بیشتری دارد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد: این پوشش‌ها تا پایان سال جاری در تمامی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران جایگزین‌ پوشش‌های قبلی می‌شود.

وسکویی یادآور شد:  پزشکی به ما آموزش داده است که بیماری به محض ورود به بیمارستان باید از شأن و حرمت زیادی برخوردار باشد. ما در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم؛ این یک برنامه‌ای است که در سال‌های گذشته آن را شروع کرده و امیدواریم امسال به سرانجام برسانیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین به طراحی لباس مناسب برای پرستاران بر اساس سنت‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: حفظ حرمت شغل پرستاری یکی از مهمترین برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران است بر همین اساس طراحی لباس مناسب و برگرفته از سنت‌های اسلامی برای پرستاران ضروری است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *