اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مرادی: راهپیمایی ۲۲ بهمن چون همه سال میعادگاه همه عاشقان نظام است

نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن چون همه سال میعادگاه همه عاشقان نظام است.

بازخبر / نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن چون همه سال میعادگاه همه عاشقان نظام است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، احمد مرادی افزود: ایران اسلامی بعد از گذشت ۳۸ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عنوان کشوری مقتدر و با ثبات در جهان شناخته می‌شود.

وی افزود: این آرامش و قدرت نشات گرفته از حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های انقلاب و امام راحل و تحت زعامت مقام معظم رهبری بوده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دشمنان ملت ایران نمی‌خواهند که ما روی پای خودمان بایستیم و تجربیات موفقی از یک ملت متکی به اراده خویش را در دنیا به نمایش بگذاریم اما به همت همه دلسوزان انقلاب اسلامی اکنون شاهد توفیقات بزرگی در عرصه‌های گوناگون هستیم که مولود انقلاب اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: هرمزگانی ها به‌خصوص جوانان و نوجوانان با حضور افتخارآمیز خود در این راهپیمایی در گستره خلیج همیشه فارس، عزم و اراده خود را به‌عنوان یک ملت بزرگ و مصمم در پشتیبانی از انقلاب اسلامی نشان دادند.

مرادی در پایان گفت: افتخار می‌کنیم که در مجلس شورای اسلامی نماینده چنین ملت انقلابی و حاضر در صحنه هستم و امیدوارم که توفیق خدمتگذاری به این مردم آگاه و باایمان را داشته باشم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *