ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

بازتاب گسترده راهپیمایی «۲۲ بهمن» در رسانه های عربی

رسانه های عربی از جمله رسانه های مصری، لبنانی و کشورهای حوزه خلیج فارس، حضور انقلابی مردم ایران را منعکس کردند و به تهیه گزارش ها و پخش صحنه هایی از این راهپیمایی میلیونی پرداختند.

بازخبر /راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۵ از ساعت ۹ صبح امروز جمعه همزمان در سراسر کشور با حضور گسترده ملت ایران برای برگزاری جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت این حماسه بی‌بدیل آغاز شد.

ملت ایران همزمان در هزار بخش، شهر و شهرستان و ۴ هزار روستای کشور از ساعت ۹ صبح در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن حضور پیدا کرده‌اند.

رسانه های عربی از جمله رسانه های مصری، لبنانی و کشورهای حوزه خلیج فارس، این حضور انقلابی مردم ایران را منعکس کردند و به تهیه گزارش ها و پخش صحنه هایی از این راهپیمایی میلیونی پرداختند.

تیتر صفحه نخست روزنامه الکترونیکی “رای الیوم” به انعکاس راهپمایی ۲۲ بهمن اختصاص یافت. این روزنامه در این ارتباط نوشت: ایرانی ها با مشارکت صدها میهمان خارجی سالگرد پیروزی انقلاب خود را با سر دادن شعار اصلیشان، یعنی “مرگ بر آمریکا” برگزار کردند.

شبکه لبنانی “المنار” ضمن انعکاس راهپیمایی ۲۲ بهمن، در تیتر صفحه نخست وبسایتش نوشت: میلیون ها ایرانی با همراهی میهمانان ده ها کشور جهان سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن گرفتند و به راهپیمایی پرداختند.

شبکه “الجزیره” قطر ضمن انعکاس راهپیمایی ۲۲ بهمن، به حضور سردار  سلیمانی، و دکتر علی اکبر صالحی در این راهپیمایی اشاره کرد و گزارش داد: هزاران ایرانی  با آمدن به خیابان‌ جشن سراسری سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران را برگزار کردند و شعارهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” سر دادند.

روزنامه “الاهرام” مصر نیز اعلام کرد: راهپیمایی میلیونی مردم ایران در تهران و شهرهای مختلف این کشور، به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد و مردم شعار اصلی خود یعنی «مرگ برآمریکا» را سر دادند.

پایگاه خبری العهد لبنان در گزارشی به پوشش راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پرداخت و  نوشت: از صبح جمعه در تهران و شهرهای مختلف ایران میلیون‌ها نفر به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۹۷۹ راهپیمایی کردند.

 العهد نوشت: همزمان با حضور گسترده مردم، شاهد مقامات بلندپایه ایران نیز هستیم که همگی به سوی میدان آزادی حرکت می‌کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *