اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

حاشیه‌نگاری‌ و تصاویر خبرنگاران از راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن که قرار بود ساعت ۹ صبح روز جمعه همزمان در سراسر کشور آغاز شود، از ساعتی پیش از آن با حضور اقشار مختلف مردم در تهران آغاز شد.

بازخبر /راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن که قرار بود ساعت ۹ صبح روز جمعه همزمان در سراسر کشور آغاز شود، از ساعتی پیش از آن با حضور اقشار مختلف مردم در تهران آغاز شد.

هنوز تا شروع جشن تولد سی و هشتمین سالگی انقلاب اسلامی  دقایقی باقیمانده بود که میهمانان زودتر از میزبان به حضور آمدند و صدای طنین دلنشین آیات قرآن و سرودهایی که یادآور روزهای مبارزات انقلابی است از پایگاه‌ها و غرفه‌های تعبیه شده در مسیر رهپیمایی به گوش رسید.

* برپایی غرفه کارگروه حقوق و تکالیف شهروندی برای مشاوره حقوقی رایگان به مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال

* حضور جوانان و نوجانان در ساعات اولیه راهپیمایی چشمگیر است.

* امروز راهپیمایان با در دست گرفتن پوسترهایی با مضامین «ایرانی از تهدید نمی‌ترسد» پیام ایستادگی و شجاعت خود را به دولتمردان آمریکایی و دیگرانی که نابخردانه ایران را تهدید می‌کنند رساندند.

* در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال ایستگاه های صلواتی برپا شده است که از شرکت‌کنندگان در جشن پیروزی انقلاب پذیرایی می‌کنند.

* توزیع پرچم‌هایی با مضمون مرگ بر آمریکا در راهپیمایی ۲۲ بهمن

* برخی از سازمان‌ها و نهادها نیز در مسیر راهپیمایی غرفه‌هایی را ایجاد کرده و با راهپیمایان همراهی می‌کنند.

* حضور سردار قاسم سلیمانی در جمع راهپیمایان از اخبار ی بود که به سرعت مورد توجه کاربران فضای مجازی و رسانه ها قرار گرفت.

* مردم تهران از همه اقشار و افکار در راهپیمایی امروز حضور پیدا کردند.

* اجرای سرود جمعی توسط دانش‌آموزان از حاشیه‌های زیبای راهپیمایی امروز بوده است.

* پس از صدور دستور ممنوعیت ورود مسلمانان هفت کشور به آمریکا از سوی ترامپ، برخی از مردم این کشور اعتراض‌هایی را نسبت به دستور رییس‌جمهورشان مطرح کردند که عکس بالا در واکنش به این موضوع در راهپیمایی امروز قابل مشاهده بود.

*جمع آوری امضاء در پاسخ به تهدیدات ترامپ

*حضور آتشنشانان و خانواده‌های‌شان در راهپیمایی و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی آن‌ها

* راهپیمایان با در دست گرفتن تصاویری از شهدای هسته‌ای یاد آن‌ها را گرامی داشتند.

* ایجاد غرفه آرایشگاه رایگان از حاشیه‌های جالب مراسم امروز بود.

* مردم شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، الله اکبر، یا حسین(ع) و .. سر می‌دهند و در شعارهایش‌شان بر تبعیت از ولایت و همبستگی و اتحاد تاکید دارند.

* در جای جای مسیر راهپیمایی غرفه‌های فرهنگی که از سوی قومیت‌های مختلف ایجاد شده بود به چشم می‌خورد.

* امروز مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکل‌های مختلفی یاوه‌گویی‌های رییس‌جمهور آمریکا و تهدیدات او را به سخره گرفتند.

* زن و مرد، پیر و جوان، کودک و نوجوان، همه و همه آمده بودند.

* برخی شخصیت‌ها نیز که اخیرا اخباری مبنی بر کسالت‌شان منتشر شده بود،  با حضور در راهپیمایی امروز از سلامتی‌ خود خبر دادند

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *