اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
اینترنشنال بیزینس تایمز؛

ایران برای جنگ آماده می شود

ایران در تاریخ ۲۹ ژانویه یک آزمایش موشکی دیگری نیز انجام داده است که این موشک قادر است حتی اسرائیل و عربستان را نشانه رود.

بازخبر / اینترنشنال بیزینس تایمز در گزارشی نوشت: فاکس نیوز در گزارش اخیر خود مدعی شده است که ایران در روز چهارشنبه آزمایش موشکی دیگری را انجام داده است. این در حالی است که تست موشکی گذشته ایران، با رویکرد متفاوتی از سوی دولت آمریکا روبرو شد.

این نشریه آمریکایی افزود: ایران در گذشته یعنی در تاریخ ۲۹ ژانویه یک آزمایش موشکی دیگری را انجام داده است که این موشک قادر است حتی اسرائیل و عربستان را نشانه رود.

ایران بر این باور است که حق دارد چنین موشکی هایی را آزمایش کند.

اینترنشنال بیزینس تایمز افزود: رهبر عالی ایران آیت الله خامنه ای نیز اقدامات و تهدیدات آمریکا را رد کرد و با صراحت بیان کرد که ایران از تهدیدات آمریکا و ترامپ ترسی ندارد.

گذشته از این بسیاری از کشورهای اروپایی و چین نیز مخالف اعامال تحریم های تازه علیه ایران هستند و اقدامات ترامپ را به ضرر توافق برجام می دانند. اکنون ایران با این آزمایش های موشکی کاملا آمادگی خود را نشان داده است و نشان داده است که به هیچ وجه حاضر نیست دست از آزمایش های موشکی خود بردارد. به هر حال ایران خود را برای هر موضوعی آماده نشان داده است.

پسندیدم(9)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *