ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

علیرغم میل باطنی ام از استقلال جدا شدم تا پیشرفت کنم

مدافع جدید صبای قم معتقد است استقلال تهران می تواند پرسپولیس را در دربی ۸۴ با همه ستاره هایش شکست دهد.

بازخبر /میثم مجیدی بازی درخشانی را در دیدار امروز صبای قم مقابل سیاه جامگان داشت. این بازیکن که در نیم فصل اول یکی از نیمکت نشینان اصلی استقلال تهران بود با حضور در صبای قم توانسته است بازی های خوبی را به نمایش بگذارد.

مجیدی در خصوص این بازی اظهار داشت: «بازی خیلی سختی بود. آنها بازی مستقیم انجام می دادند و کار برایمان سخت بود. فکر می کنم یکی از سنگین ترین بازی هایم را انجام دادم. با این حال خوشحالم که توانستیم سه امتیاز مهم را کسب کنیم. این پیروزی به دردمان خواهد خورد. یک بازی شش امتیازی را بردیم. شرایطمان با شیاه جامگان تقریبا یکسان بود و حالا می توانیم با قدرت هر چه تمام کار را دنبال کنیم.»

او که در این بازی به عنوان دفاع چپ بازی می کرد گفت: «مدت ها بود در این پست بازی نمی کردم. به هر حال کادر فنی از من خواست تا در آنجا بازی کنم. خوشحالم که توانستم نمایش ایده آلی هم داشته باشم و این بازی را بردیم. مهم برد تیم بود. اگر لازم باشد هر جای دیگری هم کادر فنی بخواهد بازی می کنم. با بازی های اینچنینی قطعا در لیگ برتر می مانیم و مشکلی به وجود نخواهد آمد.»

مجیدی در پاسخ به این سوال خبرنگار که چه تیمی را برنده دربی ۸۴ می داند تصریح کرد: «دربی واقعا حساس است. هواداران نسبت به این موضوع حساسیت دارند. خودم را یک استقلالی می دانم و امیدوارم در این بازی استقلال تهران بتواند پرسپولیس را شکست دهد. در این بازی، واقعا جایگاهی که تیم ها در جدول دارند مهم نیست. نود دقیقه ای هست که با همه بازی ها فرق دارد و می تواند سرنوشت ساز باشد. پیروزی در این بازی می تواند سایر بازی ها را هم تضمین کند.»

مجیدی درباره اینکه آیا هنوز هم از علیرضا منصوریان دلخور است افزود: «اصلا دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. از استقلال علیرغم میل باطنی ام جدا شدم تا پیشرفت کنم. نمی خواهم دیگر به گذشته فکر کنم و درباره آن صحبت کنم.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *