اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

پیشنهاد تابعیت قطر و آذربایجان برای دلاور ایرانی

درحالی که مسئولان تیم ملی مشغول تحت فشار گذاشتن بهترین وزنه بردار جهان هستند دو کشور آذربایجان و قطر به قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو پیشنهاد تغییر تابعیت دادند!

بازخبر /شورای عالی تیم ملی وزنه برداری به تازگی قانونی به تصویب رساند مبنی بر اینکه همه وزنه برداران موظفند در اردوهای تیم ملی حضور مستمر داشته باشند.

این در حالی است که کیانوش رستمی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ و بهترین وزنه بردار کنونی جهان با روش خودش تمرین کرد و طلا گرفت و الان هم دوست دارد با همان روش ادامه بدهد.

اما انوشیروانی و بقیه اصرار دارند رستمی هم مثل بقیه در اردوهای طولانی مدت و فرسایشی شرکت کند. شاید آقایان نمی دانند دوران اردوهای چند ماهه و طولانی مدت برای رشته انفرادی وزنه برداری به سرآمده و دیگر حتی چینی ها که ورزش دولتی دارند هم اردوهای طولانی مدت برای وزنه برداری نمی گذارند!

اغلب کشورها برای صرفه جویی در هزینه، درس و تحصیل قهرمان در رشته وزنه برداری اجازه می دهند خود وزنه بردار به تنهایی تمرین کند و دو سه هفته قبل از مسابقات رسمی به تیم ملی ملحق شود.

متأسفانه دوستان در شرایطی سر به سر بهترین وزنه بردار جهان می گذارند که دو کشور آذربایجان و قطر در کمین کیانوش رستمی نشسته و مشغول وسوسه کردن این دلاور با دلارهای سبز هستند. به هر حال از ما گفتن بود…

پسندیدم(7)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *