آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کیا سراتو بخریم یا بسترن B50F؟

بسترن از موتوری پر‌قدرت‌تر و پر‌حجم‌تر نسبت به سراتو برخوردار بوده و البته فضای کابین بیشتری را نیز برای خانواده‌ها فراهم می‌سازد.

بازخبر / دو خودرویی که تفاوت‌های زیادی با هم دارند اما از نظر قیمتی به هم شبیه هستند. در اینجا منظور ما نسل قبلی سراتو است که در داخل تولید می‌شود. بسترن از موتوری پر‌قدرت‌تر و پر‌حجم‌تر نسبت به سراتو برخوردار بوده و البته فضای کابین بیشتری را نیز برای خانواده‌ها فراهم می‌سازد.

در سوی دیگر خودرویی که به‌صورت دنده‌ای روانه بازار شده و از حداقل آپشن‌ها برخوردار بوده و البته از کیفیت بالایی برخوردار است قرار گرفته که البته از بازار دست دوم بسیار خوبی بهره می‌برد. کیفیت قطعات به کار رفته درون کابین هر دو خودرو مناسب است اما امکانات بسترن در سطح بسیار بالاتری قرار دارد.

مصرف سوخت سراتو پایین‌تر از بسترن بوده و اقتصادی‌تر به نظر می‌رسد. هر دو خودرو طراحی خوب و ابعاد مناسبی برای خانواده‌ها دارد. خدمات پس از فروش سراتو گسترده‌تر است و قطعات ارزان‌تری دارد. به‌طور کلی اگر به دنبال خودرویی برای خانواده‌های پر‌جمعیت هستید و امکانات و قدرت موتور برای شما اهمیت زیادی دارد بسترن انتخاب خوبی به شمار می‌رود اما اگر از خودروهای چینی خسته شده‌اید و به دنبال خودرویی با کیفیت سواری متفاوت هستید می‌توانید سراتو را انتخاب کنید.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *