ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تبلیغ «موتورسواری زنان» در فیلم نیکی کریمی با سرمایه ناجا/ کریمی با لباسی مردانه +عکس

در سکانسی از فیلم آذر، وقتی نیکی کریمی سوار بر موتور، پیتزای یک مرد مسن را به او تحویل می دهد، او می پرسد انقلاب شده است؟! دیالوگی که همه تماشاگران را به خنده وا می دارد اما خنده ای از جنس سیاسی!

بازخبر / هر روز که فیلم جدیدی از جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی آید موضوع جدیدی بر نگرانی اهالی فرهنگ و هنر و دلسوزان و دغدغه مندان فرهنگی کشور اضافه می شود و شاید تازه بر همه روشن می شود که آن خطری که رهبر انقلاب در خصوص تهاجم فرهنگی بیان داشته بودند چه بوده است!

«نیکی کریمی» که چند سالی است به حوزه کارگردانی هم ورود کرده است و گویا تلاش دارد تا از نگاهی فمنیستی به زنان در فیلم هایش نگاه کند؛ امسال همه هدفش را در موتور سواری بانوان و قبح شکنی آن در کشور متمرکز کرده است!

فیلم سینمایی «آذر» که اتفاقاً با همکاری سازمان زندان ها و نیروی انتظامی ساخته شده است و این دو سازمان بدون توجه به متن و محتوای فیلمنامه همکاری لازمه را با نیکی کریمی داشته اند؛ روایت گر یک زندگی خانوادگی است که مرد در آن به دلیلی به زندان می افتد و زن که می خواهد رستورانش را نگه دارد تا پول دیه را فراهم کند خودش سوار بر موتور غذا و پیتزا به درب منزل مردم می رساند.

در سکانسی از فیلم آذر وقتی نیکی کریمی سوار بر موتور پیتزای یک مرد مسن را به او تحویل می دهد، او می پرسد انقلاب شده است؟! دیالوگی که همه تماشاگران را به خنده وا می دارد اما خنده ای از جنس سیاسی!

قبح شکنی نیکی کریمی در این فیلم با توجیه اینکه یک زن مجبور به کار کردن و تأمین دیه است و نشان دادن یک شخصیت بسیار موجه این زن در کنار موتور سواری اش موضوعی است که هیچ مسئولی در اداره امور سینمایی وزارت ارشاد به آن توجه نکرده است!

پیش از این هم فیلم گشت۲ تلاش کرده بود تا نوازندگی زنان در خیابان را با توجیه تأمین دیه موجه جلوه دهد./ شهدای ایران

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *