اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه:

دشمنی آمریکا روزبه روز علیه مردم ایران بیشتر می‌شود

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنی و خباثت آمریکا بر علیه مردم ایران روز به روز بیشتر می‌شود و آمریکا هیچوقت قابل اعتماد نیست و از پشت خنجر می‌زند.

بازخبر / از بندرکنگ در حوزه غرب استان هرمزگان، سردار علی عظمایی امشب در یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس بندرکنگ در محل گلزار شهدای گمنام این بندر، اظهار داشت: دشمنی و خباثت آمریکا بر علیه مردم ایران روز به روز بیشتر می‌شود و آمریکا هیچوقت قابل اعتماد نیست و از پشت خنجرمی‌زند.

وی افزود: اگر امروز امنیت و آسایش و رفاهی که داریم را مدیون خون شهداء هستیم، و با آن رشاداتی و جانفشانی که شهدای ۸ سال دفاع مقدس در خشکی و دریا از خود نشان دادند دشمن جرات نگاه چپ به کشور ما را ندارد.

فرمانده منطقه پنجم دریایی نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: دشمنان، علی‌الخصوص هیچ‌گاه برای توطئه علیه کشور ما بیکار نمی‌نشینند و هر روز با ترفندی قصد نفوذ را دارند اما همه نقشه‌های آنان با رهنمودها، درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری نقش بر آب شده است.

عظمایی در پایان با اشاره به آگاهی همگان در برابر جنگ نرم دشمن، گفت: امروز این وحدت شیعه و سنی در بندرکنگ و این منطقه نیز به برکت خون شهدا پا برجا مانده و هر روز نیز محکم‌تر از گذشته می‌شود.

شایان ذکر است، در پایان این یادواره از خانواده شهدای بندرکنگ با هدای لوح، تقدیر شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *