آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
دیلی تلگراف؛

آمریکا ایران را تهدید کرد

«کاخ سفید به ایران هشدار داد که رئیس جمهور جدیدی در آمریکا بر سر کار آمده است …»

بازخبر / “شان اسپایسر” سخنگوی کاخ سفید بار دیگر ایران را تهدید کرده و مدعی شده دولت جدید آمریکا گزینه هایی را علیه تهران روی میز دارد.

وی به کلی گویی درباره اقدامات احتمالی علیه تهران پرداخته اما توضیحی درباره نحوه این اقدامات نداده است.

دیلی تلگراف (telegraph) در انعکاس این خبر تیتر زد: “کاخ سفید به ایران هشدار داد که رئیس جمهور جدیدی در آمریکا بر سر کار آمده است”.

این روزنامه انگلیسی نوشت: کاخ سفید به ایران هشدار داده که رئیس جهور جدید آمریکا دست روی دست نخواهد گذاشت و به ایران اجازه پیگیری بلندپروازی های نظامی را نخواهد داد.

اسپایسر با متهم ساختن ایران به نقض برجام گفته، ترامپ قصد ندارد بنشیند و اجازه دهد ایران توافق مشترک را نقض کند. رئیس جمهور آمریکا اقداماتی را که مناسب بداند انجام خواهد داد.

این درحالی است که آژانس بین المللی انرژی هسته ای در گزارش های خود از پایبندی کامل ایران به توافق هسته ای سخن گفته و مشخص نیست منظور آمریکایی ها از نقض برجام چیست.

سخنگوی کاخ سفید اظهار داشت: رئیس جمهور بارها و بارها به روشنی بیان کرده که قصد ندارد آن اقدامات را بیان کند و هیچ گزینه ای را از روی میز بر نداشته است.

پسندیدم(3)نپسندیدم(3)
کلمات کلیدی: ، ،

1 نظر برای “آمریکا ایران را تهدید کرد”

  1. یکی از وزرای همین گفت:

    امریکا هیچ غلطی .......

    پسندیدم(4)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *